جامعه و خانواده

ساخت روزانه ۲۷ کلاس درس در کشور/هر روز ۱۰ کلاس ناایمن مقاوم سازی شده اند

رئیس نوسازی ، توسعه و سازماندهی تجهیزات مدارس کشور اعلام کرد که از سال 1992 تاکنون. کلاسهای روزانه 27 ، 84 کلاسه مجهز به سیستم های گرمایشی و سرمایشی استاندارد ، مدارس خشتی و گلی از ادبیات فضاهای آموزشی کشور حذف شده و 10 کلاس ناامن روزانه تخریب ، بازسازی یا نصب می شود.

به گزارش ترندونی ، مهراله رخشاني آنلاین در استان مركزي در يك ويدئو كنفرانس با مراسم افتتاحيه مركزي طرح هاي آموزشي ، آموزشي و رفاهي در سراسر كشور اظهار داشت: مدرسه امروز نه تنها يك ساختمان است بلكه نمايشگاهي از وضعيت علمي و فرهنگي با پرچم هاي برافراشته است. این نماد هویت ملی از مرکز تا دورافتاده ترین مناطق مرزی است.

وی افزود: با این رویکرد ، ما مدرسه را نه به عنوان یک ساختمان بلکه به عنوان یک مرکز آموزش نسل جدید تمام عیار می بینیم و با اجرای سندی از تحول اساسی آموزشی ، معتقدیم که مدارس علاوه بر استانداردهای بین المللی از ویژگی های معماری ایرانی نیز برخوردار هستند. اسلامی ، مناسب برای ارتباط فرهنگی با محله ، زیست محیطی و مجهز به فن آوری های جدید یادگیری.

رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تأمین مدارس کشور با تأکید بر اینکه با تبدیل مدارس به مراکز مدیریت بحران به دلیل بلایای طبیعی مانند زلزله و سیل اخیر ، ما در این راستا متعهدتر بودیم ، گفت: “ما بیش از آنچه که ایمان داریم به این مسیر ایمان داریم. باید مدارس راه اندازی شود “. ما باید فرهنگ مدرسه سازی را توسعه دهیم.

رخشاني آنلاین افزود: امروز ضمن مشاهده مشاركت 50 درصدي خيرين ، ما اين افراد خيرخواه و معمار فرهنگ عمومي هستيم و تمركز و حمايت دولت در حمايت از برنامه هايي كه فضاهاي آموزشي را در تاريخ مدرسه سازي فراهم مي كند ، بي نظير و شايد بي نظير باشد. .

وی با تشکر از دستور رئیس جمهور جاهور مبنی بر تأمین 10 هزار میلیارد تومان از محل فروش سهام به حراست مدارس ، اظهار داشت: امیدواریم با حمایت از جناب عالی این امر محقق شود.

رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت امروز شاهد برگزاری مراسم افتتاحیه پروژه های آموزشی و تربیتی هستیم که در اجرای طرح ملی آجر به آجر ، بیش از 150 هزار نفر در مدت زمان کوتاه با کمک های مالی زیاد ، خیران بسیار “علاوه بر این ، سازمان نوسازی مدارس کشور با حدود 15000 کلاس درس و زیربنای 2 میلیون فوت مربع و حدود 7000 میلیارد جلد اعتبار توانسته است حدود 2500 پروژه آموزشی را در سال جاری اجرا کند.”

رخشاني آنلاین افزود: از سال 1992 تاکنون. کلاسهای روزانه 27 ، 84 کلاس مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش استاندارد ، مدارس خشت و گل از ادبیات فضاهای آموزشی کشور حذف شد و 10 کلاس غیر ایمن هر روز تخریب ، بازسازی یا نصب شد. نکته مهم اینکه روزانه به طور متوسط ​​بیش از 8 میلیارد تومان تخصیص داده می شد.

به گفته وی ، 10 استان کشور از جمله تهران ، سیستان و بلوچستان که دارای کمترین سرانه و شرایط جو مخرب هستند ، همچنان مورد توجه و نگرانی ویژه دولت قرار دارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا