اقتصادی

ریل صنعت واگن‌سازی با دستاوردهای دانش‌بنیان به بازار متصل شد

یکی از شرکت های دانش بنیان با نیروهای متخصص ، دانش فنی در تولید قطعات مربوط به راه آهن را کسب کرده است و محصولات این مجموعه طراحی و تولید انواع وسایل نقلیه ریلی ، اتوبوس های ریلی ، واگن های مترو ، واگن های باری کوتاه و مسافت طولانی است.

به گزارش ترندونیامیر اسلامی مدیر عامل شرکت دانشبانیان گفت: این شرکت دانشبانیان به طراحی و ساخت واگن های ریلی ، اتوبوس های ریلی ، واگن های مترو ، واگن های باری کوتاه و بلند ، طراحی و ساخت بوژی ، ساخت قطعات و اجزای واگن ، تعمیر و نگهداری ناوگان و تعمیر و نگهداری ما یک دستور کار داریم.

وی کالسکه را نوعی تریلر یا کفی گاری توصیف کرد که شبیه قراضه پشتی است اما چرخ های بیشتری دارد و ادامه داد: آهن و همچنین اسبی که آن را کشت.

اسلامی افزود: تعمیر واگن ، تعمیر لوکوموتیو ، تعمیر اشکال ، آزمایش توزین ، آزمایش راه اندازی ، آزمایش بار ، اشکال ، آزمایش باران ، آزمایش استاتیک بدن ، امکان سنجی ، طراحی و مشاوره ناوگان ، طراحی جوش ، مدل سازی و مدل سازی سه بعدی و تجزیه و تحلیل در بین شرکت ما خدمات ارائه شده.

به گفته معاون مرکز اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، این فعال فناوری خاطرنشان کرد: تأسیس کارخانه های داخل یا خارج از تولید ، ساخت و عرضه وسایل نقلیه ریلی از جمله اتوبوس های ریلی ، واگن های مترو ، مونوریل و اتومبیل های شهری ، قطعات و اجزای آنها را تولید می کنند. واگن ، خرید و فروش ، تهیه مواد اولیه و محصولات و قطعات آنها و هرگونه ماشین آلات و خدمات مشاوره ای مربوط به واگن و مشارکت در پروژه های سرمایه گذاری مولد و غیر مولد از دیگر خدمات ما به مشتریان است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا