استان ها

راه اندازی «خانه های هلال» در خوزستان/ ضرورت اعمال مدیریت اجتماع محور برای مبارزه با کرونا

به گزارش خبرنگار ترندونی آبادان ، علی خدادادی در یک جلسه تبلیغاتی امشب که به دنبال دستورالعمل های بهداشتی در مورد نحوه جلوگیری از تاج گذاری برگزار شد ، با حضور جمعی از شیوخ و سران قبایل ، سرهنگ عساکره ، مشاور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) برگزار شد. خوزستان ، علی خدادادی ، مدیرکل جمعیت هلال احمر ، سرگرد هجریان ، معاون فرمانده سپاه آبادان ، آرش یلالی معاون بهداشت و برخی از مقامات بهداشتی در اتاق جلسات قائم مقام بودند. رئیس گروه بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ما خدمتگزار مردم هستیم و آنها حافظ ما هستند. این کار برای محافظت از مردم ، به ویژه از کسانی که از بزرگان جامعه هستند و به جامعه نیاز دارند ، انجام می شود.

وی گفت: “ویروس کرونا به عموم مردم ، از جمله بزرگان قبایل و شیوخ آسیب می رساند ، بنابراین ما در تلاش هستیم تا از آنها محافظت کنیم.” یکی از تلاش ها و برنامه های ما استفاده از قدرت و ظرفیت شیوخ بسیار بزرگ و م effectiveثر ، افراد با نفوذ و رهبران قبایل برای توجیه دستورالعمل های بهداشت انسانی ، کمک به تأمین و تأمین نیازهای اساسی آنها و از همه مهمتر حفظ جان عزیزان حتی در شرایط سخت کرونا.

وی افزود: ستاد مرکزی ویروس کرونا ، متشکل از نیروهای بهداشتی ، شهرداری ها ، فرمانداران ، هلال احمر و غیره ، همه دور هم جمع شده اند تا محیطی بی خطر و بی خطر برای مردم ایجاد کنند و اجرای این امر به جز همکاری ، پشتیبانی و همه همدلی ها ممکن نیست. اگر نتوانیم نیازهای اساسی مانند ماسک ، الکل و حتی بسته های زندگی را برای خانواده هایی که به آن احتیاج دارند یا در کرونا درگیر هستند ، برآورده کنیم ، غلبه بر شرایط دشوار فعلی غیرممکن است ، بنابراین سعی کنید نیازهای اساسی را مطابق با دستورالعمل های بهداشتی برآورده کنید. وضعیت نامناسب کنونی امن است.

مدیرکل جمعیت هلال احمر کوزنتس گفت: وضعیت کنونی استان خوزستان نگران کننده است. از نظر توسعه کرونا ، وضعیت کنونی استان مانند شرایط طغیان سال گذشته است که خسارات جدی به مردم و امکانات و توانایی های استان وارد کرده است.

خدا دادی؛ یادآوری شد که در شرایط فعلی ، سیل جامعه ما حوزه بهداشت و درمان است و بعداً سپاه ، شهرداری ها ، فرمانداران و ادارات ، که با اجرای صحیح طرح شهیدو سلیمانی تلاش می کنند به طور جدی مبارزه کنند ویروس کرونا

وی گفت: در حال حاضر سد سیل در برابر کرونا برقرار است و در صورت شکستن ، بلایای غیرقابل کنترل برای ما ایجاد می کند ، بنابراین تمام تلاش ما این است که با کمک شیوخ و سران قبایل از این واقعه جلوگیری کنیم و در این مسیر حرکت کنیم. ” ما به اون نیاز داریم.

وی افزود: امید است در دو هفته آخر سال با کمک یکدیگر ، شناسایی و تأمین نیازهای اساسی و تأمین نیازهای اساسی بتوانیم به راحتی از وضعیت موجود حرکت کنیم.

وی افزود: در شرایط فعلی موضوع “حاکمیت جامعه” در حال بررسی است و باید با کمک یکدیگر تصمیم گیری شود. مطمئناً ، بدون مشارکت مردم و رهبران قبایل نمی توان به اهداف پیشگیری دست یافت. گروههای اجتماعی نقش بسیار فعالی در کمک به دانشکده پزشکی ، فرمانداری ، سپاه و سایر سازمانها در مبارزه با این ویروس شرور دارند.

46

دکمه بازگشت به بالا