استان ها

راهنمای خرید سردخانه جسد بیمارستانی با قیمت مناسب

به گزارش خبرگزاری آنا، یخچال سردخانه که به آن سردخانه مرده نیز می گویند یکی از کاربردی ترین و پرفروش ترین انواع سردخانه های صنعتی و همچنین تجهیزات سرمایشی و وجود آن در اماکنی مانند بیمارستان ها، مناطق روستایی، پزشکی قانونی، خشکشویی ها، درمانگاه ها و کلینیک ها می باشد. . و برای نگهداری کوتاه مدت یا طولانی مدت اجساد استفاده می شود. برای آشنایی با انواع سردخانه تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. مشخصات فنی سردخانه قیمت و نکات مهم آن را نیز بدانید.

سردخانه

سردخانه مرده

همانطور که می دانید سردخانه بیمارستان را می توان به نام های مختلفی نامید.اهمیت سردخانه این است که بدن انسان پس از مرگ به سرعت تجزیه می شود و یک سری واکنش های شیمیایی در آن رخ می دهد و بوی نامطبوعی به مشام می رسد.بنابراین اجساد انسان باید باشند. در جای مناسب نگهداری می شود که در واقع همان یخچال در رختشویخانه می باشد.یخچال جازه با توجه به نیاز مشتری در انواع و اندازه های مختلف (یک کشو، دو کشو، سه کشو و …) با دو مدل موجود می باشد. زیر صفر به بالا طراحی و ساخته شده اند تا افراد بتوانند بهترین سردخانه را با توجه به بودجه خود خریداری کنند همچنین بسیار راحت و ساده است فقط کافی است دوشاخه برق را به پریز قبرستان وصل کنید و از دستگاه خود استفاده کنید. سردخانه ای که توسط صنایع تبرید ساخته می شود دارای ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی از جمله:

کلیه قطعات به کار رفته در یخچال مرده مانند (کشو، برانکارد و …) و بدنه آن از استیل می باشد که مقاومت و کیفیت بالایی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی دارد و قابل شستشو نیز می باشد.

در طراحی و ساخت سردخانه انسانی از بهترین موتورهای موجود در بازار مانند دانفوس، کالترون، تکامسه، انبراکو و … استفاده شده است که با توجه به تعداد کابین و سفارش مشتری نصب خواهند شد. قدرتی معادل 1 اسب بخار دارند و در نتیجه به دلیل کارکرد طولانی فشاری به آنها وارد نمی شود.لازم به ذکر است که قدرت موتورها به تعداد کابین بستگی دارد و با افزایش تعداد کابین ها قدرت موتور نیز می باشد. نیز استفاده می شود.

به منظور کاهش دمای داخل دستگاه و همچنین خنک سازی کل دستگاه و گردش هوا بین تمامی قسمت های داخلی از یک دمنده یا فن برقی بسیار قوی استفاده می شود.

برای سهولت در رفت و آمد و حمل و نقل، یخچال سردخانه به صورت چرخ طراحی و ساخته می شوند و چرخ های آن از نوع ترمز هستند.

برای تنظیم و کنترل دمای داخل کابین از ترموستات دیجیتالی استفاده شده است.

تمامی یخچال های بیمارستانی ساخت صنایع برودتی دارای برانکاردهای مخصوصی هستند که کار افراد شاغل در این زمینه را تسهیل می کند.

بهای آزادی

هزینه سردخانه مردگان با توجه به مواردی مانند

  • جنس بدنه (فولاد یا گالوانیزه)

  • تعداد کابین (طبقه)

  • نوع و کیفیت موتور

  • نوع عایق

  • سیستم خنک کننده و …

متغیر است.

اما از صنایع برودتی می توانید سردخانه ای در ابعاد و اندازه های دلخواه را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. برای این کار کافیست با کارشناسان فروش مربوطه تماس گرفته و لیست قیمت سردخانه را استعلام نمایید.

کارشناس فروش : 09128469362

کارشناس فروش: 09128464653

سردخانه بیمارستان

دستورالعمل های سردخانه بیمارستان

برای نگهداری اجساد در سردخانه ها باید به نکات و دستورالعمل هایی توجه کرد زیرا این سردخانه ها می توانند اجساد را برای مدت زمان مشخصی نگهداری کنند سردخانه ها معمولا برای دو مدت طولانی و کوتاه مدت طراحی و ساخته می شوند. یک سردخانه طولانی مدت باید تا منفی 20 درجه سانتیگراد باشد و این قابلیت را دارد که اجساد را برای مدتی طولانی مانند چندین هفته یا ماه نگهداری کند. این در حالی است که سردخانه کوتاه مدت تنها به مدت دو روز توانایی نگهداری اجساد را دارد و استاندارد دمای آن از منفی 5 تا مثبت 5 درجه سانتیگراد است. چند استاندارد دیگر و نکات مهم:

  1. نوار دور در را هر از چند گاهی چک کنید تا از ساییدگی یا پاره نشدن آن مطمئن شوید، اگر کثیف است حتما آن را تمیز کنید.

  2. هنگام برداشتن بدنه، حتماً فضای داخلی کابین و کف آن را تمیز کنید.

  3. اطمینان حاصل کنید که هوای خنک در تمام قسمت های کابین جریان دارد.

  4. اطمینان حاصل کنید که دمای اتاق سرد با دمای نگهداری جسد مطابقت دارد.

اعضای جسد که جسد را حمل می کنند

مهمترین قسمت هر سردخانه بدنه آن است که باید تمام قسمت های داخلی را از آسیب محافظت کند، بنابراین بدنه این دستگاه ها از فولاد است که قابل شستشو نیز می باشد.

او از برندهای مختلفی مانند Caltron ایتالیا، Tecumseh، فرانسه و Danfoss از آلمان و غیره برای طراحی این اتاق های سرد استفاده کرد.

در طراحی و ساخت هویج از ترموستات اتوماتیک برای تنظیم و کنترل دمای داخل استفاده شده است.

درب کابین و سردخانه از جنس استنلس استیل با دسته قابل قفل برای ورود و خروج آسان و سریع از سردخانه می باشد.

برای جلوگیری از خروج سرمای حاصله از لایه محافظی استفاده می شود که بین ورقه های بیرونی و داخلی پوسته قرار می گیرد که در واقع همان عایق سرما می باشد که از نوع فوم تزریقی خواهد بود.

سردخانه

دمای سردخانه

دمای اتاق مرده به دو دسته منفی و مثبت تقسیم می شود.سردخانه در دمای مثبت، می تواند اجساد را برای چند هفته نگهداری کند، در محدوده دمایی 2 درجه سانتیگراد یا 36 درجه فارنهایت تا 4 درجه سانتیگراد یا 39 درجه فارنهایت، زمانی که جسد کاملاً یخ زده است و محدوده دمایی آن بین منفی 10 درجه سانتیگراد است. یا 14 درجه فارنهایت و منفی 50 درجه سانتیگراد یا منفی 58 درجه فارنهایت.

سازنده سردخانه

صنایع برودتی لگ سازاز با بیش از سال ها تجربه در ساخت انواع تجهیزات برودتی یکی از معتبرترین سازندگان سردخانه در ایران می باشد که تمامی سردخانه ها را با قطعات عالی و با کیفیت طراحی و ساخته است. و همچنین با گارانتی و خدمات گارانتی ارائه می دهد شما عزیزان می توانید این دستگاه ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمتی استثنایی از مجموعه یخچال خریداری نمایید.

آدرس سایت: https://yakhchalsazan.com/

انتهای خبر/ ر

دکمه بازگشت به بالا