فرهنگ و هنر

دیدار مدیر شبکه قرآن و معاون “آنلاین” دفتر تبلیغات اسلامی

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سال 1381 پیامی برای رسانه ها داشتند، تاکید کرد که برنامه های رسانه ای بر اساس یک «پیام محوری» بوده است.

به گزارش ترندونی، حجت الاسلام والمسلمین محمدشیخ الاسلامی «معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی (آنلاین)» دفتر تبلیغات اسلامی را به محمدحسین کشکولی، مدیر شبکه قرآن و معارف تقدیم کرد. و سابقه فعالیت هنری وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) 1395 در دیدار با مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی در شهریورماه تاکید شد که حضور در فضای مجازی باید جاری باشد.

وی افزود: پیرو دستور فرمانده معظم کل قوا مبنی بر حضور جریان در فضای مجازی و همچنین لزوم هم افزایی فعالان و مجموعه های فرهنگی فعال در فضای مجازی، معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه وظایف خود را بازتعریف کرد. اهداف ‘.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی (آنلاین) تصریح کرد: رصد، رصد و آینده پژوهی فضای مجازی، تعامل، هم افزایی و حمایت از فعالان و فعالیت های فضای مجازی، بسترسازی، شبکه سازی، آموزش عمومی و تخصصی برای فعالان فرهنگی، گفتمان و نخبگان، ایجاد انجمن ها، تولید و انتشار کالاهای لوکس از اهداف و فعالیت های این معاونت فضای مجازی است.

وی درباره فعالیت معاونت تبلیغات اسلامی در حوزه رسانه و آمادگی برای همکاری بیشتر با رسانه ملی گفت: مقام معظم رهبری پیامی برای اصحاب رسانه داشتند و تاکید کردند که برنامه رسانه بر اساس پیام تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی با بیان اینکه تاکنون کار جدی و اپیدمی صورت نگرفته است، گفت: در سازمان صدا و سیما و سایر نهادهای فرهنگی نیز کار سازماندهی شده ای در خصوص پیام اصلی تولید رسانه صورت نگرفته است.

وی حوزه های علمیه را موظف به رساندن پیام ها دانست و گفت: با وجود اینکه طلاب در سال های اخیر در توسعه رسانه نقش داشته اند، اما کار اصلی آنها مسائل رسمی، فنی و کلیشه ای است و مسئولیت اصلی آنها ایجاد پیام رسانه ای است. طرح.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه (آنلاین) دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در این راستا پروژه بانک خبر را راه اندازی کرده ایم که سامانه پیام رسانی تولید رسانه است. این خبر بیان روشن خبری است که کمترین احتمال دارد تفسیر شود.

وی افزود: از این پس رسانه ها می توانند طبق یکی از پیام های خود و بر اساس یکی از این پیام ها محصولات خود را تولید کنند.

کشکولی مدیر شبکه قرآن و عترت جمهوری اسلامی ایران در این نشست با تقدیر از زحمات دفتر تبلیغات اسلامی گفت: این شبکه آماده همکاری و بهره برداری از توانمندی های مبلغان رسانه است. سرویس گسترش اسلامی.

وی با اشاره به نگاه ویژه رئیس جدید صدا و سیما به کوما، خاطرنشان کرد: در عصر جدید رسانه ملی، همدلی و همکاری خوبی بین روسای شبکه های مختلف وجود دارد تا نهادهای فرهنگی و حوزوی بتوانند از این موضوع بهره ببرند. از این قابلیت ها .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا