حوادث و رویدادها

درگیری مرگبار زباله‌گردها در مهرآباد

برخورد دو چرخ زباله بر روی شمع سیم به مرگ یکی از آنها پایان یافت.

به گزارش ترندونی ، حوالی ساعت 8 شب اول اوت امسال ، ساکنان خیابان زرندی در محله مهراندادو از برخورد خونین بین دو جمع کننده زباله در مرکز 110 پلیس آگاهی خبر دادند و پس از آن مأموران پلیس مهرآباد جنوبی به محل حادثه اعزام شدند. و دیدند که جسد یک مرد نیمه مرده به زمین افتاده است.

به زودی اقدامات مناسب انجام شد و قربانی توسط خدمات آمبولانس به بیمارستان منتقل شد ، اما لحظه ای بعد اعلام شد که وی بر اثر خونریزی شدید جان خود را از دست داده است. به همین دلیل تحقیقات وارد مرحله بعدی شد و پرونده به بازپرس قتل گزارش شد.

مأمورین تحقیقات میدانی را آغاز کردند که در طی آن آنها صحنه جرم را بررسی و از شاهدان سؤال کردند. یکی از شاهدان در این رابطه به مسئولان گفت: من از خیابان عبور کردم وقتی دیدم یک قربانی در حال جمع آوری زباله های دیگر است. ناگهان قربانی به زمین افتاد و دور دوم فرار کرد. پس از چند متر ، مرد ناگهان به ماشین برخورد کرد و به زمین افتاد ، اما اگرچه مجروح شد ، از روی زمین بلند شد و به دویدن خود ادامه داد. در بررسی های بعدی پلیس در صحنه نیز یک چاقوی خونین متعلق به مهاجم پیدا شد.

در حالی که تحقیقات برای شناسایی متهم فراری در حال انجام بود ، ماموران پلیس مهرآباد جنوبی توانستند هویت متهم فراری به نام ملاموم را مشخص کنند. به محض دریافت این اطلاعات ، هماهنگی با دستگاه قضا برای بازداشت فرد آغاز شد و مأموران پلیس به منزل متهم رفتند. در حالی که افسران در صحنه بودند ، همسر متهم در را برای مأموران باز کرد و ادعا کرد شوهرش در خانه نبود. با این حال ، مأمورین با حكم دادگاه وارد خانه مرد میانسال شدند و وی را كه در پشت حمام خانه اش پنهان شده بود ، دستگیر كردند. هنگامی که وی دستگیر شد ، اثرات تصادف روی سر ، صورت ، شانه ها و پای چپ او نیز مشهود بود.

پس از انتقال متهم به کلانتری ، وی تحت بازجویی قرار گرفت ، اما در این مدت او هرگونه جرم را انکار کرد و فقط پس از دعوا با وی اعتراف کرد. وی گفت من وقتی قربانی به من نزدیک شد زباله ها را جمع می کردم و به من گفت که شمع سیمی را که از زمین گرفته بودم به او بدهید. من به او گفتم بند ناف ندارم و می توانید کیسه زباله ام را ببینید. اما او به صورت من برخورد کرد و ما درگیر دعوا شدیم. چندین بار او را کتک زدم و فرار کردم.

متهم همچنین درباره دلیل فرار خود پس از حادثه گفت: “من می ترسیدم كه مقتول دوباره مرا مورد ضرب و شتم قرار دهد. به همین دلیل من بعد از حادثه دویدم. پس از فرار ، من شنیدم كه مردم می گویند او مورد ضرب و شتم قرار گرفته و خونریزی كرده است.” بنابراین من هنگام ورود مأموران بسیار ترسیدم و در خانه مخفی شدم.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ تهران این خبر را تأیید کرد و اعلام کرد که متهم با دستور بازپرس جنایی به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی جهت تحقیقات بیشتر در این زمینه منتقل شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا