جامعه و خانواده

درخواست سه‌گانه مدیر عامل مترو از دولت در پی بازدید رییس‌جمهور از متروی پرند

مدیرعامل شرکت مترو تهران در خصوص سفر صبح امروز رئیس جمهور به مترو پرند ابراز امیدواری کرد که تزریق 210 میلیارد تومان بودجه نقدی خط امسال در مصوبات سفرهای استانی لحاظ شود.

گفت و گوی محسن هرمزی در ترندونی وی در خصوص بازدید رئیس جمهور از روند ساخت مترو پرند صبح امروز پنجشنبه با بیان اینکه کل بودجه ساخت مترو پرند باید توسط دولت تخصیص یابد، گفت: در بودجه امسال 210 میلیارد تومان است. نقدینگی برای ساخت مترو پرند و مابقی این کار قرار بود از طریق تهاتر املاک انجام شود که در حال انجام است.

وی درباره درخواست های مترو از رئیس جمهور در سفر امروز گفت: درخواست کرده ایم که تزریق بودجه 210 میلیارد تومانی مترو پراندو که هنوز پرداخت نشده است در مصوبات سفر استانی لحاظ شود. همچنین از رئیس جمهور درخواست کردیم که وزارت نیرو دو فیدر برق 7.5 مگاواتی برای این خط در نظر بگیرد که رئیس جمهور از وزیر نیرو خواست تا این کار را انجام دهد.

3 استعلام دولت از مترو پس از بازدید رئیس جمهور از مترو پرند

مدیرعامل شرکت متروی تهران با بیان اینکه برای تکمیل ساخت مترو پرند به 2200 میلیارد تومان نیاز داریم که اگر امسال 1100 میلیارد تومان تخصیص داده شود، پیشرفت زیادی حاصل می شود. ساخت آن برای پیشرفت پروژه مترو.

به گزارش ترندونی و به نقل از برنامه ریزی اولیه، خط مترو پرند که ساخت آن از اواخر دهه 80 آغاز شد، در خط اول مترو از ایستگاه شهید منشعب می شود و در مسیری 50 کیلومتری با پنج ایستگاه به شهر پرند می رسد. 30 کیلومتر اول خط مترو پرند با ایستگاه های شهر آفتاب و فرودگاه امام خمینی (ره) به بهره برداری رسیده است اما 20 کیلومتر آخر که خط مترو پرند در شاه بیت است تکمیل نشده است. باقی مانده این پروژه هر چه زودتر به اتمام برسد تا مردم این شهر از آن بهره مند شوند.

3 استعلام دولت از مترو پس از بازدید رئیس جمهور از مترو پرند

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا