جامعه و خانواده

دختران دانش‌آموز برای فعالیت‌های اجتماعی آماده می‌شوند

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان اظهار داشت: “دانش آموزان خود را برای فعالیت های اجتماعی آماده می کنند”.

به گزارش ترندونی ، فرحناز مینایی پور در سومین جلسه آموزشی و توجیهی طرح شمول اجتماعی دختران ، که از طریق طرح ملی افزایش مشارکت اجتماعی در شبکه شاد به صورت زنده پخش می شود ، اظهار داشت: ما در این زمینه دختران توانمند و علاقه مند خواهیم بود و این دانش آموزان از قبل با شمول اجتماعی آشنا خواهند شد. و تمرین خواهد کرد.

وی اظهار داشت: این فرصتی برای دانش آموزان است تا سازمان های مردم نهاد و سازمان های غیردولتی را بشناسند که اکنون می توانند در مورد تشکیل این گروه ها و فعالیت های آنها در جامعه اطلاعات کسب کنند و واقعاً برای عضویت در این عضویت در آینده نزدیک آماده شوند. این گروه ها به فعالیت های خیرخواهانه مشغول هستند.

مینایی پور در این نشست تأکید کرد که بدون شک میزان مشارکت و فعالیت اجتماعی در جامعه در آموزش دانش آموزان به میزان قابل توجهی افزایش می یابد ، بنابراین اکنون باید دانش آموزان را برای فعالیت های اجتماعی آینده آماده کنیم.

وی همچنین اهمیت نحوه اجرای و اجرای این طرح و روند آن را در مدارس برجسته کرد و مراحل اجرای این طرح را از ابتدا تا انتها در مدارس برای مربیان و سخنرانان تشریح کرد.

وی در پایان سخنرانی به س questionsالات مهمی که مروجان پروژه در جلسه ارسال کرده بودند پاسخ داد.

شایان ذکر است که این پروژه در سه مرحله اجرا می شود: آموزش مجریان ملی و معلمان ، آموزش مربیان استانی و سرانجام اجرای آن در سطح مدارس. طبق روش ارائه شده ، هر مدرسه می تواند 3-5 گروه با 8-12 دانش آموز تشکیل دهد. و در این طرح والدین همان دانش آموزان هستند.

براساس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، در مجموع حدود 11000 مجری ، مربی ، دانش آموز و والدین آنها در این پروژه شرکت کرده و آموزش می بینند. محتوای آموزشی این طرح در قالب دو کتاب تدوین و به استانها ارائه شده است. وجود دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا