اقتصادی

داستان لوگوی نارنجی بیت‌کوین چیست؟

علاقه مندان هنوز آرم های جدید بیت کوین را منتشر می کنند، اما جامعه بیت کوین هنوز به نمادی نزدیک به رنگ محبوب نارنجی برخورد نکرده است.

برای بیش از یک دهه، لوگوی نارنجی روشن بیت کوین (BTC) مترادف با آزادی مالی در مواجهه با رکود اقتصادی مدرن و نظارت شدید دولت بوده است. با این حال، بر خلاف اسرار پیرامون منشا بیت کوین، توسعه آرم بیت کوین کاملاً عمیقاً در اینترنت ثبت شده است.

زمانی که بیت کوین توسط توسعه دهنده ساتوشی ناکاموتو 13 سال پیش معرفی شد، اولین لوگوی بیت کوین دارای یک سکه طلا بود که عبارت “BC” در مرکز آن حک شده بود، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

با این حال، در سال 2010 24 فوریه ناکاموتو لوگوی جدید بیت کوین با متن “BC” روی سکه طلا ارائه کرد. بر اساس بازخوردهای جامعه، ساتوشی لوگوی جدید را جایگزین کرد که به زودی به عنوان لوگوی رسمی بیت کوین پذیرفته شد.

تاریخچه لوگوی نارنجی بیت کوین چیست؟

ماهیت غیرمتمرکز اکوسیستم بیت کوین به عموم مردم این امکان را می دهد که به روش های مختلف، بر اساس اجماع جامعه، از جمله طراحی لوگو در شبکه بیت کوین، مشارکت کنند. 2010 1 نوامبر بیت کوین، یکی از اعضای جامعه بیت کوین، لوگوی جدید بیت کوین را بر اساس طرح ساتوشی منتشر کرده است. با این حال، این بار طراح تصمیم گرفت که یک دایره نارنجی نمادین را جایگزین سکه طلا کند و لوگوی “₿” را 14 درصد در جهت عقربه های ساعت کج کند.

طراحی بیت کوین در ۱۲ سال گذشته به دلیل حمایت گسترده عمومی به عنوان لوگوی رسمی بیت کوین شناخته شده است.

بیتبوی پس از انتشار نسخه نهایی اظهار داشت: اکنون همه آزادند و بدون هیچ محدودیتی از زمان بندی حتی برای مقاصد تجاری استفاده می کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا