عمومی

خیلی مراقب باش علی بیرو!

وی گفت: “اکنون سه دروازه بان درجه یک در تیم ملی حضور دارند و می توان به هر یک از آنها در هر زمان به راحتی اعتماد کرد. – به نظر می رسد علیرضا بیرانوند با این رقبا باید بسیار مراقب باشد و کلاه را محکم ببندد.

به گزارش ترندونی ، این روزنامه دنیای اقتصادی وی نوشت: به نظر می رسد فوتبال ملی ایران از نظر دروازه بانان با استعداد و سطح بالا یکی از بهترین دوره های تاریخ باشد. علیرضا بیرانوند سال ها پیراهن شماره یک این تیم بوده است؛ دروازه بانی که با وجود فراز و نشیب های رده باشگاهی ، بیشتر مهره ای مطمئن و قابل اعتماد برای تیم ملی بود.

تصویر خوب او از کریس رونالد به یکی از قاب های روشن و ماندگار در تاریخ فوتبال ایران تبدیل شد. بیرو هنوز خوب است و در همان دیدار با کره جنوبی واکنش خوب در آخرین لحظه مانع از شکست تیم ما شد. اما اکنون علی بیرو می تواند نفس دو رقیب بلند پرواز را حس کند. امیر عابدزاده ، که بسیاری او را فقط یک ژن “خوب” فوتبال می دانند ، طی این سالها به وضوح رشد کرده و مهارت های خود را به همه ثابت کرد. عابدزاده فصل گذشته بیش از 100 پرتاب در لیگ پرتغال انجام داد و نقش مهمی در پایین نگه داشتن تیمو مارت داشت. این دروازه بان 28 ساله در فصل جاری در لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا راهی پومفرادینا شد تا کار جدیدی را آغاز کند. امیر آنجا ثابت است ، اجراهای خوبی دارد و بیشتر مورد تمجید قرار می گیرد. عابدزاده کوچک امیدوار است با ادامه این درخشش ، او در فصل جدید تیم های لالیگا دیده شود و ممکن است فرصتی برای بازی با بازیکنانی مانند بارسلونا و رئال مادرید پیدا کند.

برای این دو نفر اما باید پیام لازم را اضافه کرد. دروازه بان فوتبال ایران 26 ساله ، بدون توجه و دفع شده ، به لیگ پرتغال رفت تا پس از یک دوره موفق در آغاز فصل سپاهان ، در تیم پورتیموننسه بازی کند. او تا به حال در لیگ بازی نکرده است ، اما بازی حذف تیمی با رقیب دسته سوم فرصت خوبی برای انتقال پیام بود. از قضا او تست خود را به خوبی پشت سر گذاشت و تیمش را با یک پرتاب آزاد درخشان به دور بعد برد. پورتیموننسه با تساوی 3 بر 3 و وقت اضافه با رقبای خود مساوی کرد. در طول بازی ، پیام ها ضربه ایستگاهی را به نفع تیم حریف مهار کردند. او همچنین دو پرتاب دیگر را در ضربات پنالتی پس گرفت. اما قاضی یکی از آنها را نپذیرفت. در هر صورت ، با این عملکرد استثنایی ، نیازمند اکنون فرصت بیشتری برای بازی در دیدار تیمش خواهد داشت و می تواند دروازه بان اول آنجا شود.

در مقطعی پس از بازنشستگی احمدرضا عابدزاده ، فوتبال ملی ایران با بحران دروازه بانان قابل اعتمادی روبرو شد. در مورد همه دروازه بانانی که در آن سال به تیم ملی پیوستند ، هریک از آنها ضعف هایی داشتند که باعث نگرانی مردم می شد. ورود مهدی رحمتی تخیل را کمی راحت کرد؛ اما ، برای مثال ، مشکل خروج وی همیشه بحث برانگیز بوده است. اما اکنون این تیم سه دروازه بان درجه یک دارد که هر زمان می توان به راحتی به هر یک از آنها اعتماد کرد. – به نظر می رسد علیرضا بیرانوند با این رقبا باید بسیار مراقب باشد و کلاه را محکم ببندد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا