برون مرزی

خودروهای زرهی آمریکا وارد فلسطین اشغالی شد +عکس و فیلم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین ترندونی، در شرایطی که طبق گزارش شبکه الجزیره تعداد شهدای فلسطینیان در حملات رژیم صهیونیستی به بیش از ۳۵۰۰ نفر رسیده، کمک‌های نظامی آمریکا به این رژیم ادامه دارد.

منابع رسانه‌ای در فلسطین اشغالی روز پنجشنبه (امروز) خبر دادند که اولین محموله از خودروهای زرهی اهدایی آمریکا به اسرائیل، امروز در فرودگاه این رژیم تخلیه شد.

«ایتای بلومنتال» خبرنگار کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت که آمریکا تعدادی خودروی زرهی وارد اسرائیل کرد و قرار است هواپیمای باری سی-17 نیروی هوایی آمریکا طی روزهای آینده خودروهای زرهی و مهمات دیگری هم ارسال کند.

اقدام آمریکایی‌ها در کمک نظامی از رژیم صهیونیستی در شرایطی انجام شد که جو بایدن رئیس‌جمهور این کشور در سفر به فلسطین اشغالی اعلام کرد که او و دولتش به مایت از تل‌آویو ادامه خواهند داد.

 

همزمان با کمک‌های آمریکا به رژیم صهیونیستی، حملات غیر انسانی و خونین این رژیم علیه فلسطینیان ادامه دارد.

طبق گزارشی که شبکه الجزیره روز پنجشنبه (امروز) منتشر کرد، حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در نوار غزه و کرانه باختری از روز آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون، ۳۵۴۷ شهید و ۱۳۳۶۵ مجروح بر جای گذاشته است.

طبق این گزارش، تعداد ۳۴۷۸ فلسطینی در غزه شهید و ۱۲۰۶۵ نفر از مردم فلسطین در این منطقه تحت محاصره  مجروح شدند. حملات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری ۶۹ فلسطینی را به شهادت رساند و ۱۳۰۰ نفر دیگر را مجروح کرده است.

ورود اولین محموله خودروهای زرهی آمریکا به فلسطین اشغالی در شرایطی انجام شد که حمایت‌های غرب از رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

 

 

«محمد الهندی» معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مصاحبه با شبکه المیادین گفت «این نبرد، نبرد اسرائیل نیست بلکه نبرد غرب به رهبری جو بایدن است و زمانیکه اسرائیل به لرزه درآمد، غرب آمد تا به این رژیم در حال فروپاشی جان دوباره بخشد».

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

گروه تحریریه علوم بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای پیچیده جهانی. با استفاده از تحلیل‌های کیفی و دقیق، شما را در جریان تغییرات جهانی قرار می‌دهم. با روشی آمیخته از روش‌های روزمره و نظری، به شما مطالب جذابی درباره اتفاقات جهانی ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا