استان ها

خبرنگاران استان قزوین سرانجام صاحب خانه آخرت شدند

طبق این گزارش خبرنگار آنلاینهمزمان با روز روزنامه نگاران ، فعالان رسانه ای و روزنامه نگاران استان قزوین در یک مکان صمیمی با شهردار قزوین دیدار کردند و با شهردار شام خوردند.

در این جلسه خبرنگاران بیشتر وقت خود را صرف تعامل بیشتر شهردار و رسانه ها کردند و خواستار استفاده از ظرفیت رسانه در آسیب شناسی و اجرای پروژه های شهری شدند.

محمدرضا جباری از خبرگزاری آنلاین وی گفت: “شعار خبرگزاری” این است که بیایید با عشق به جهان نگاه کنیم. ” با استفاده از همین رویکرد ، اگر رسانه ها نسبت به یکدیگر برخورد صمیمانه و دوست داشتنی دارند و بر رقابت برای دوستی متمرکز هستند ، با نگاه سازنده به مسئولان انتقاد کرده و به موضوعات مطرح شده بپردازند. آنها نشان می دهند که می توان به نتایج بهتری دست یافت و توسعه استان شتاب گرفت.

سر خبرگزاری آنلاین استان قزوین اظهار داشت: علاوه بر انجام کارهای زیرساختی ، بهتر است به موارد زیربنایی به ویژه در مناطق مرکزی شهر توجه شود تا ظاهر شهر بهتر شود و زیبایی آن در چشم شهروندان و گردشگران قرار بگیرد.

جباری گفت: “ما از شهردار تقاضا داریم مشکل مسکن روزنامه نگاران را در یک دهه حل کند و دغدغه های این فعالان رسانه را برطرف کند.”


پیگیری نتایج رسانه ها پدید آمده است

فرضیه فرامرزی از هفته نامه حدیث ما می گوید: «برگزاری چنین جلساتی صمیمیت رسانه ها و رهبران شهر را تقویت می کند. این مرحله می تواند الگویی برای سایر روسای دستگاههای اجرایی به ویژه نهادهای فرهنگی باشد. “

سخنگوی رسانه ای ، که از سالهای گذشته نصرتی به دنبال مکانی در حرم روزنامه نگاران است ، این بار نیز درخواستی را برای خبرنگاران مطرح کرد و از شهردار قزوین خواست تا آخرین درخواست روزنامه نگاران و قبری را برای فعالان رسانه بپذیرد. منصوب کردن

وی اظهار داشت: در این دنیایی که برای زمین گرفتن مشکل داشتیم و کسی کمک نکرد ، حداقل برای عزیزانمان ، محلی را اختصاص دهیم که شهردار قزوین با مهربانی با این درخواست موافقت کرد و تصمیم گرفتیم قبرستان های رایگان را به روزنامه نگاران شاغل در بخش هنرمندان اختصاص دهیم. هدیه باشید

مهری غیاثوند از روزنامه جام جم اظهار داشت: امیدوارم شهردار از رسانه ها برای مشورت در توسعه پایدار استفاده کند ، زیرا افراد زیادی با پتانسیل بسیار خوبی وجود دارند که می توانند به صورت رایگان به شهرداری خدمت کنند.

وی افزود: ممکن است روزنامه نگاران متخصص نباشند اما می توانند کمک های مؤثری به شهرداری کنند و از تصمیمات اشتباه در اجرای پروژه ها جلوگیری کنند و استفاده بهتر از روزنامه نگاران رسانه ای در مورد موضوعات اطلاع رسانی است.

محمد برزگر ، دیگر فعال رسانه ای ، افزود: ما منبع معتبر رسانه ای در استان نداریم که بتواند مردم را راضی کند و امیدواریم خبرنگاران کمی فعال تر شوند و نگرانی های عمومی را در گزارش ها و اخبار مطرح کنند.

امیرعلی رضایی همچنین تصریح کرد: شهرداران قبلی نیز خوب عمل کرده اند و هریک از این ویژگی ها مشخص شده است که نصرتی کار خوبی در ساخت تقاطع ها و پل های عجیب و غریب انجام داده است ، آقای کمالی از زیر ساخت های ساختمان ، حسین جعفری از توسعه شهری و چشم انداز آینده نگر. این می تواند توسط شهردار جدید ادامه یابد.

ماریه کشاورز ، راشل آنلاین ، اظهار داشت: انتشارات همیشه نگران انتشار آنها هستند ، اما باید این سؤال را بپرسیم که چرا رسانه ها که پایه اصلی فرهنگ به حساب می آیند ، نمی توانند دارای اعتبار فرهنگی باشند.

وی افزود: امیدواریم که شهردار قزوین اساساً فکر کند که او مشکلات روزنامه نگاران را برطرف می کند تا بتوانیم با احتیاط کمتری رسالت خود را انجام دهیم.

حسین زرآبادی ، فعال رسانه ای گفت: به دلیل مشکلات امروز ، ما روزنامه ها و مجلات پنهانی داریم که بعضی اوقات به دلیل ترس از بسته شدن مجاز به بسته شدن هستند که این باید رویکردی برای حمایت از فعالان رسانه ای باشد که دائما در صحنه هستند. بودن.

مانیزه زیراک از هفته نامه داریچه گفتگو اظهار داشت: نبود خبرنگاران تخصصی یکی از معضلات در حوزه اطلاع رسانی است که شهرداری می تواند با ارائه دوره های آموزشی خصوصاً در حوزه مدیریت شهری مهارت های فنی خود را تقویت کند.

دکمه بازگشت به بالا