عمومی

خاطرات دوران تاج ، وقتی در سینماها به جای نقش آخوندها ، کشیشی می آورند!



یکشنبه ، 24 آوریل 2009:

قبل از کرونا ، ما با گروهی از متفکران دانشگاه یک بحث علمی دو هفته داشتیم. ما این هفته مجازی و اسکایپ را انجام دادیم. رابطه اخلاق و سیاست. عناصر سیاست و اخلاق چیست؟ و چگونه این دو در طول تاریخ با یکدیگر تعامل داشتند؟ دوست عزیزم آقای حسین علیزدا به خوبی ارائه کرد. هرچه بیشتر بحث شود ، به این نتیجه رسیدم که این دو ناسازگار هستند! هزاران توجیه در هر دولتی وجود دارد که اخلاق را فدای سیاست می کند و هیچ توجیهی بر خلاف تاریخ ندارد.

فیلم جنگ دانکرک را دیدم. محصول آمریکایی ، انگلیسی ، فرانسوی. بیش از 800 قایق غیرنظامی در جنگ جهانی دوم صدها هزار سرباز انگلیسی و فرانسوی را از محاصره ارتش آلمان نجات دادند. جامعه مدنی در کنار ارتش.

یک موضع سخنرانی گرم بود. او به طور اتفاقی گفت که با پسران ازدواج می کند. با دخترها ازدواج کنید ملت خندید. او در قلب خود گفت: “من آن را برای شما دارم.” رسم این است که وقتی آنها محمد را می کشند ، به این معنی است که باید صلوات فرستاده شود. چند دقیقه بعد ، وی گفت: “محمد محمد مصدق. ملت نعمت هایی ارسال کرده است. من این را به درون گفتم. حالا ترامپ گفته است که سازمان بهداشت جهانی سخنان خود را به نفع چین گفته است. من مدل های داخلی زیادی را در ذهن داشتم ، اما خوب نگفتم .در بسیاری از تئاترها یک کشیش آورده می شود که می خواهند آهوندا را توزیع کنند.گاهی اوقات کشیش نعمت می فرستد ، اما نکته مهم این است که توهین کاهن اعظم در نظر گرفته نمی شود.

زنان داعش در اردوگاه ابوالحلا ، سوریه ، می گویند که کورونا متعلق به کافر است و ما کرونا نیستیم. آنها نمی دانند Corona آنها را خواهد گرفت. در ایران ما خیلی ها حتی لیس می زدند اما هنوز هم گرفتند.

وزارت بهداشت به شما هشدار می دهد که دستان خود را بشویید. وزارت انرژی امروز هشدار داد که بیش از حد آب مصرف نکنید. باید به مأموریت ملت پرداخته شود. بیایید بشوییم یا نه. بگذار سرم را ببندم. از کشورهایی که گرسنگی کاغذ توالت در حال افزایش است بیاموزید. تا فردا

* ارسال شده در کانال شخصی


همه محتوای سایت بر اساس سامانه آنلاین، اقدام به خبررسانی می نماید، به همین خاطر مسوولیت این مقاله بر عهده منابع خبری بوده و سامانه بر خط ترندونی هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا