استان ها

حل مسائل و بحران‌های کشور با راه‌اندازی دانشکده‌های موضوع‌محور

هفته پژوهش در روزهای کرونا / 93 حجت الاسلام خسروپناه اظهار داشت؛

به گزارش خبرنگار آنا از اصفهان ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در پنجمین جشنواره تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان که در عمل برگزار شد ، اظهار داشت: اگر به فضای مجازی تبدیل شوند ، یک رساله یا کتاب نیازهای جامعه و برای حل مشکلات و بحران های کشور مفید خواهد بود.

وی افزود: “دانشگاه ها در حال حاضر در حال انجام هستند یادگیری طبیعت آنها خود از دو کاستی و دو شکاف رنج می برند ، یعنی عدم ارتباط علمی و الگوی شناختی و عدم ارتباطی که علم باید با جامعه پیدا کند و اگر این دو کاستی برطرف شود ، رویکرد به علم دقیق تر و متمرکز بر انتظارات خواهد شد. مقامات علمی کشور با سرعت بیشتری تحقق می یابند.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با تشریح دیدگاه خود درباره تفاوت علم و مدرنیسم و ​​نقش و نیاز به قانونی شدن ، گفت: استان اصفهان بر اساس بافت تاریخی تمدن قانونی بنا شده و معتقد است که با عموم

خسروپناه گفت: “امروز ما در زمینه مدیریت کشور برای حل مشکلات کشور کمبودهایی داریم و سیاستمداران و فرمانداران اصلی کشور حکمرانی عمومی را آمیخته با علم نمی دانند و نیاز و نتایج دانشگاه و اهمیت حاکمیت و تأثیر آن در بسیاری از موضوعات را احساس می کنند. مدیریت مزارع کشور متوجه نشد.

وی در مورد طرح دانشکده مدیریت از نظر اقتصادی در استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه تاکنون دانشکده مدیریت در کشور وجود ندارد ، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی وضعیت بسیاری از دانشگاه های معتبر دنیا را بررسی کرده است. برای اولین بار در کشور ، تأسیس دانشکده مدیریت را تصویب کرد.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا