حضور ۷ تکواندوکار ایران در فرانسه؛ غیبت سلیمی در جایزه بزرگ پاریس

آرین سلیمی، نماینده ۸۰+ کیلوگرم تکواندو ایران به دلیل مصدومیت با صلاحدید پزشکان، حضور در رقابت‌های جایزه بزرگ پاریس را از دست داد.

حضور ۷ تکواندوکار ایران در فرانسه؛ غیبت سلیمی در جایزه بزرگ پاریسبه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین مرحله از رقابت‌های جایزه بزرگ (گرندپری) ۲۰۲۳ دهم تا دوازدهم شهریور به میزبانی فرانسه با حضور نفرات برتر رنکینگ ۸ وزن المپیکی بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

 

در وزن ۸۰+ کیلوگرم آرین سلیمی به همراه ابوالفضل عباسی برای حضور در این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت شده بود که به دلیل مصدومیت رخ داده در یونیورسیاد چین، با صلاحدید پزشکان، وی حضور در مسابقات پاریس را از دست داد و در صورت قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی، خود را برای بازی‌های آسیایی هانگژو آماده خواهد کرد.

 

بر همین اساس تیم ملی با ۷ تکواندوکار از جمله مبینا نعمت زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم و ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم، مهدی حاجی موسایی و ابوالفضل زندی در وزن ۵۸- کیلوگرم، متین رضایی در وزن ۶۸- کیلوگرم، مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم و ابوالفضل عباسی در وزن ۸۰+ کیلوگرم در رقابت‌های گرندپری شرکت می‌کند.

 

در این رقابت‌ها مینو مداح در گروه بانوان سرمربی است؛ همچنین بیژن مقانلو سرمربی و مجید افلاکی مربی گروه آقایان هستند.

 

گفتنی است؛ افشین رهبری نیز پزشک تیم خواهد بود و هادی ساعی نیز سرپرست تیم است.

دکمه بازگشت به بالا