حوادث و رویدادها

حریق در یک کارگاه صنعتی در تهران/ مصدوم شدن سه آتش نشان حین عملیات

سخنگوی سازمان ایمنی آتش نشانی شهرداری تهران گفت: سه آتش نشان در آتش سوزی در یک کارگاه صنعتی مجروح شدند.

مصاحبه با ترندونی سید جلال ملکی اظهار داشت: امشب ساعت 5.56 عصر. آتش سوزی در کارگاه صنعتی منطقه گلدسته ، بالاتر از خط راه آهن ، به سازمان حفاظت از آتش نشانی شهرداری تهران گزارش شد که بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی با همه امکانات رفاهی به محل اعلام شد.

وی ادامه داد: محل حادثه یک گاراژ به مساحت بیش از 4000 متر با دهانه های متعدد برای مصارف مختلف بود. یکی از این چشم اندازها که حدود 40 متر زیر زمین بود نیز آتش گرفت. از این سایت برای ساخت پلاستیک استفاده می شد و همچنین حاوی مقدار زیادی مواد منفجره و بشکه بود.

ملکی افزود: اطلاعات نشان داد که آتش سوزی از زیرزمین ناشی شده است ، بنابراین هم زیرزمین و هم قسمت اصلی سوله سوخت.

ملکی گفت: آتش نشانان دو طرف عملیات را آغاز کرده و به داخل کشور نفوذ کردند که ناگهان بخشی از سقف زیرزمین که بخشی از دیواره های جانبی را خراب کرد و سه آتش نشان فعال تخریب کردند. آنها مصدوم شدند.

وی ادامه داد: این افراد از ناحیه پا ، شانه و کمر آسیب دیدند که توسط آمبولانس ها به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی گفت: با ادامه عملیات آتش سوزی خاموش شد و آتش به پناهگاه های دیگر سرایت نکرد. سربازان متوجه محل می شوند و از آن محافظت می کنند.

وی در مورد وقایع زخمی یا شکنجه آتش نشانان گفت: این کار نشان دهنده کار سخت و طاقت فرسای آتش نشانان است که همیشه با خطرات همراه بوده است. آتش نشانان برای نجات جان و مال خود همیشه جان خود را فدا می کنند. میثاق خود را با هموطنان خود انجام دهند ، آنها وظایف خود را انجام می دهند ، اما این یک تعامل متقابل است ، و من از شهروندان می خواهم که برای محافظت از محل کار و زندگی خود اقدام کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا