استان ها

جلسه هم اندیشی مدیران بانک سپه با فرماندهان نظامی و انتظامی استان گیلان

جلسه هم اندیشی مدیران بانک سپه با فرماندهان نظامی و انتظامی استان گیلان

جلسه ی هم اندیشی مدیران بانک سپه با فرماندهان نظامی و انتظامی استان گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ترندونی از گیلان و به نقل از  روابط عمومی بانک سپه گیلان ؛ جلسه ی هم اندیشی مدیران بانک سپه با فرماندهان نظامی و انتظامی استان گیلان  در ساختمان سرپرستی بانک سپه برگزار شد.

بنابراین گزارش ، هدف از برگزاری این جلسه آشنایی مقامات ارشد نهادهای نظامی و انتظامی استان با ساختار جدید بانکداری بانک سپه ، ویژه ی نیروهای مسلح بوده و بدین جهت جلسه ی توجیهی و آشنایی با مقامات ارشد نیروهای مسلح در نوبت عصر برگزار شد.

 همچنین در همایشی که به همین مناسبت برگزار شد “دکتر علیرضا عزیزی” مدیریت شعب منطقه گیلان  به تاریخچه و قدمت بانک سپه اشاره  و همچنین به معرفی اولین شعبه بانک در شهر رشت پرداخت    .

وی توجه بانک سپه به نیروهای مسلح را ریشه در تاسیس این بانک دانست و افزود :  همکاران بانک خودشان را از خانواده ی نیروهای مسلح می دانند و با توجه به همین دیدگاه تنها بانکی هستیم که به نیروهای مسلح به عنوان مشتریان ویژه نگاه کرده و خواهیم کرد.

در ادامه “دکتر محمد بایرامی” عضو هیات عامل و معاون بانکداری ویژه ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر و ولادت حضرت امام جواد (ع) و حضرت امام علی (ع) و روز پدر و تشکر از مدیریت شعب گیلان ، برپایی جلسه را گام مهمی در معرفی ساختار جدید بانک سپه در حوزه نیروهای مسلح دانست.

معاون بانکداری ویژه بانک سپه هدف از برگزاری این جلسات را دیدار با مقامات استانی و آشنایی با مشکلات و درخواستهای نیروهای مسلح عنوان نمود و ابراز امیدواری کردن با توجه با رویکرد تخصصی بانک سپه در حوزه نیروهای مسلح شاهد خدمات رسانی بهتر به این عزیزان در سطح کشور باشیم.

گفتنی است پس از سخنان ” دکتر بایرامی” ، مدعوین جلسه به بیان مشکلات نیروهای مسلح در حوزه ی تخصیص منابع و پرسش و پاسخ با مدیران بانکی پرداختند.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا