ورزش و تندرستی

جشن قرآنی چلچراغ آیه ها در یاسوج همزمان با میلاد گرامی پیامبر اسلام (ص)

به گزارش خبرگزاری ترندونی از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حجت الاسلام عبودی افزود: با قرآن سوزی یک فرد یهودی در سوئد دشمنان فکر می کنند قرآن را از بین می برند ، اما خدا فرمود ما حافظ قرآن هستیم.

وی با بیان اینکه امروز می بینیم که انسان های جاهل هجمه های آنها به سمت قرآن است،  تاکید کرد این قرآن سوزی ها باعث می شود که ما هوشیارتر شویم.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: خدا در قرآن تکلیف را مشخص کرده و ما نگرانی از حفظ قرآن نداریم، ما این کتاب را نازل کردیم و خودمان نیز حافظش هستیم و هیچ قدرتی در عالم نمی تواند که بخواهد در برابر قرآن این اهانت ها را بکند.

حجت الاسلام عبودی با تاکید بر اینکه در این دنیای تاریک و ظلمانی هر وقت دچار ظلمات شدید به سوی قرآن بروید گفت: پیغمبر دو یادگار بین انسان ها به جای گذاشت، یکی قرآن و دیگری اهل بیتش که هر دو نجات دهنده بشر هستند.

در پایان این جشن از 124 برگزیده مسابقات قرآنی بسیج بویراحمد تجلیل شد.

انتهای پیام 

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا