اقتصادی

جزئیات جدید ثبت درخواست بیمه بیکاری ابلاغ شد

ترندونی / مرکزی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی توضیحاتی در مورد جزئیات جدید ثبت نام درخواست بیمه بیکاری در سیستم بیکاری ارائه داد.

مصاحبه با ترندونی محمدتقی اباعی ، براساس جزئیات ثبت نام درخواست های بیمه بیکاری تحت برنامه بیکاری برای ایجاد یک. دولت اظهار داشت: براساس گزارشی از اداره کل پشتیبانی کار و بیمه بیکاری وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، طرح جدید بیمه بیکاری در پنج استان قزوین ، اردبیل ، فارس ، سمنان و هرمزگان آغاز و در سطح کشور اعلام شد.

وی افزود: متقاضیان بیمه بیکاری ابتدا باید با سازمان های دولتی تماس بگیرند و نام کاربری و رمز عبور خود را بدست آورند ، سپس به سایت prkar.mcls.gov.ir وارد شوند و مدارک خود را بارگذاری کنند. همچنین زمان ورود به سیستم جدید برای کسانی که قبلاً درخواست خود را در سامانه بیمه بیکاری ثبت کرده اند و بیکاری آنها همچنان ادامه دارد ، از طریق پیام کوتاه اطلاع داده می شود و سیستم جدید بیمه بیکاری در پایان دوره آزمایشی این استانها در سطح کشور اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه زیر سیستم جدید بیمه بیکاری یکی از زیرمجموعه های سیستم جامع روابط صنعتی است ، افزود: سیستم جامع روابط صنعتی یک طرح ملی با بیش از 48 زیر سیستم و معاون وزیر کار روابط وزارت تعاون ، کار و کار است. رفاه اجتماعی.

وی از جمله مزیت های این سیستم ، شفافیت ، دسترسی سریع و آسان به خدمات ، لزوم حرکت برای اجرای e. دولت و ثبت درخواستهای بدون مراجعه حضوری و اضافه كرد: برای به دست آوردن خدمات از این سیستم احتیاج به احراز هویت است و كارمندان و كارفرمایان پس از مراجعه به ادارات دولتی در سراسر كشور مورد تأیید قرار گرفته و دیگر نیازی به توسل به بوروكراسی ندارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا