استان ها

جزئیات تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان زمین‌شناسی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی برای مشارکت، تبادل نظر و بهره مندی از خدمات متقابل علمی، پژوهشی و فنی، تجربه توسعه زمین شناسی و اکتشافات معدنی با سازمان زمین شناسی کشور تفاهم نامه همکاری امضا کرد. سازمان تحقیقات زمین شناسی و مواد معدنی. این تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به نمایندگی محسن مرادی رئیس این دانشگاه و علیرضا شهیدی رئیس این سازمان به مدت پنج سال به امضا رسید. .

بر اساس این تفاهم نامه، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با بهره گیری متقابل از توان علمی، آموزشی و پژوهشی یکدیگر، استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی کشورها بر اساس برنامه ها، طرح های تحقیقاتی- کاربردی مشترک را اجرا می کنند. پروژه های علوم زمین و هوش با هم کار می کنند.

پژوهشی و کاربردی برای طرح های تحقیقاتی مورد نیاز سازمان در حوزه های معدن و زمین شناسی، اولویت دادن به پژوهش های یکپارچه موثر شبکه های دانشگاه آزاد اسلامی (سامانه نظارت دانشگاهی)، ایجاد بستر مناسب برای بهره برداری از فرصت های موجود و ظرفیت پارک علم و فناوری، مراکز نوآوری و دانش بنیان شرکت دانشگاه آزاد اسلامی متناسب با فعالیت های پژوهشی کاربردی، همکاری مشترک با دانشگاه در زمینه پروژه ها و کمک های پژوهشی در موضوعات پایان نامه مرتبط با فعالیت های سازمان از دیگر موارد است. مناطق. همکاری در این تفاهم نامه

انتهای پیام/4078/4121/

دکمه بازگشت به بالا