استان ها

تولیدکنندگان واقعی، تهدید تحریم را به فرصت تبدیل کرده اند

به گزارش خبرگزاری “ترندونی” از قزوین؛ شامگاه پنجشنبه ، لطف الله سیاهکلی ، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ، از چهارمین نمایشگاه کوچک صنعتی و شهرها و مناطق صنعتی استان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قزوین بازدید کرد.

او در تمام غرفه های نمایشگاهی شرکت کرد و با تولیدکنندگان ، صنعتگران ، کارآفرینان ، شرکت های دانش بنیان و فعالان تولید و صنعت دیدار کرد.

نمایشگاه 222

در این بازدید غرفه داران خواستار حمایت از پارلمان و دولت برای بهترین کارآفرینان و ایده ها شدند و توجه به صنایع کوچک و خرد را ضروری دانستند که با سرمایه کمتر و سریعتر به مرحله بهره برداری می رسند.

در این نمایشگاه که تا 12 مارس به صورت حرفه ای برای حرفه ای ها و کارآفرینان برگزار می شود ، با نظارت بر پروتکل های بهداشتی 80 واحد تولیدی و شرکت های صنعتی ، شرکت های دانش بنیان ، مشاغل جدید و شرکت های نوپا فرصت های خود را برای متخصصان نشان می دهند. اند

در این بازدید ، لطف الله سیاهکولی در مصاحبه با ترندونی گفت: “من می خواهم از شرکت کنندگان در نمایشگاه که طبق پروتکل ها باعث ایجاد شادی و طراوت برای تولید کنندگان شده و فرصتی برای ارائه در استان “این رقم خورده شد.

2 نمایشگاه

وی گفت: البته اگر کرونا نبود ، مردم می توانستند از آنجا بازدید کنند تا شهروندان مهارت های صنعتگران ما را بهتر بشناسند و انتظار قدرت متخصصان کشورشان را داشته باشند.

سخنگوی قزوین مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این نمایشگاه تخصصی فرصت مناسبی را برای تبادل تجارب بین تولیدکنندگان و شرکای تجاری آنها جهت ارائه توان حرفه ای خود و برآورده ساختن توانمندی های همکارانشان فراهم کرد و از طرف دیگر افراد دیگری را نیز شناسایی کرد. نیازهای او در محصولات دیگر.

سیاهکلی اظهار داشت: این نمایشگاه ها به فعالان حوزه های مختلف این فرصت را می دهند تا مانور دهند تا تولیدکنندگان خود را ارزیابی کنند ، نقاط قوت و ضعف آنها را بشناسند و برای کمک به آینده بیشتر تلاش کنند و به طور کلی این رویداد ارزشمند است.

بعضی کالاهای ایرانی بهتر از کالاهای خارجی است

نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که کدام قسمت از نمایشگاه از جذابیت بیشتری برخوردار است ، گفت: غرفه های مشاغل دانش بنیان ، لوازم خانگی ، کشاورزی و آب نبات های سنتی قزوین جذاب و برخی از آنها کالاها در صورت ساخت ایران. این مورد با کالاهای خارجی اشتباه گرفته نشده است و این وضعیت نشان می دهد که کیفیت کالاهای داخلی افزایش یافته است.

تاکسی

یکی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم همدردی برخی که در برابر تحریم ها قادر به انجام هیچ کاری نیستند ، این نمایشگاه نشان داده است که حتی می توانیم از رقبای خارجی نیز پیشی بگیریم و در زمینه های مختلف حرف های زیادی برای گفتن داریم مناطق.”

تولیدکنندگان واقعی تهدید به تحریم را به فرصتی تبدیل کرده اند

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: وقتی با تولیدکنندگان واقعی صحبت می کنیم ، بسیاری از آنها در کنار تمام مشکلات و چالش های ناشی از تحریم ها ، این وضعیت را فرصتی برای تغییر نگرش و تبدیل ریسک ها به فرصت می دانند و توانسته اند محصولات با کیفیت تولید کنید.

سیاهکلی گفت: به مشاوران تولیدکننده توصیه می شود نه تنها به بازار داخلی توجه کنند بلکه باید صادرات را متمرکز کنند و کالاهای با کیفیت تولید کنند که مشتری پسند باشد و بتواند با موفقیت وارد بازارهای خارجی شود.

ما حمایت از صنایع کوچک را جدی می گیریم

سخنگوی قزوین در مجلس شورای اسلامی در مورد حمایت مجلس از صنایع کوچک گفت: صنایع کوچک در جهان یکی از مهمترین ارکان از نظر اشتغال زایی و تحرک صنایع متوسط ​​و بزرگ است ، البته هر صنعتی ، کوچک یا بزرگ ، یک مزیت و موقعیت ویژه ای دارد. خاص خود را دارد و زنجیره کوچک صنعتی منجر به تشکیل صنایع بزرگی می شود که همه ما در پارلمان از آنها پشتیبانی می کنیم.

2 نمایشگاه

یکی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: در بسیاری از نقاط جهان تمرکز بر صنایع خرد و کوچک جدی تر است ، بنابراین ما نیز از این حوزه حمایت می کنیم زیرا این صنایع می توانند در کمترین فضا با کمترین میزان متمرکز شوند سرمایه خرد و کوچک. اجرا می شود و حتی در کارگاه های کوچک نیز قابل تولید است و می توان محصولات را به سرعت به بازار ارسال کرد.

وی گفت: حمایت از صنایع كوچك با فرصت های كمتر نیز امكان پذیر است و می توانیم در ایجاد مشاغل پایدار به افراد بیشتری با اعتبار محدود كمك كنیم.

سیاهکلی افزود: در شرایط فعلی به نظر می رسد حمایت از صنایع کوچک می تواند به اشتغال پایدار ما کمک کند و بسیاری از خانواده ها را با سرمایه اندک به چرخه تولید جذب کند.

در این بازدید همچنین شهریار کشاورز معاون صنایع کوچک شهرهای صنعتی استان ، علی اصغر حاجی محمدی مدیر کل شرکت نمایشگاه های بین المللی ، اصغر گونجی مدیر کل صندوق مسکن و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند. .

دکمه بازگشت به بالا