فرهنگ و هنر

توزیع و ابلاغ اعتبارات استانی مربوط توسط صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران

توزیع صندوق اشتغال و کارآفرینی پیشکسوتان و اطلاع از اعتبارات استانی مربوطه

با توجه به نهادینه سازی اعتبار ، با در نظر گرفتن 1400 متر. تبصره 16 (ب) قانون بودجه و برای اجرای بند ج ماده 89 قانون برنامه ششم توسعه ، اعتبارات استانی مربوطه توسط صندوق اشتغال و کارآفرینی پیشکسوتان توزیع و منتشر شد.

به گزارش ترندونی ، در دهه 1400 اول. در مرحله اجرای تبصره 16 (ب) قانون برنامه و به منظور تحقق ماده (89) (ج) قانون برنامه ششم توسعه از کل منابع موجود در برنامه ، بودجه معادل 10 هزار میلیارد گردش مالی برای پرداخت هزینه خدمات قرض الحسنه یک بازگشت هفت ساله به جامعه ایثارگران ، دو هزار میلیارد تجمع به بانک کشاورزی ، دو هزار میلیارد تجمع به بانک مسکن و 500 میلیارد تجمع به انجمن است. گردش مالی بانک پست (در مجموع 4500 میلیارد ریال) به شعب استانی مربوطه اختصاص یافت.
طبق دستورالعمل ها و ضوابط منتشر شده توسط صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران ، با معرفی دفاتر استانی صندوق امور ایثارگران و ایثارگران استان ، این مبالغ از طریق بانک های موجود در اختیار متقاضیان و ذینفعان قرار می گیرد.
شایان ذکر است که اقدامات لازم برای توزیع وام های باقیمانده از طریق سایر بانک های عامل در حال انجام است.
شایان ذکر است که علاوه بر توسعه مدیریت صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و صندوق امور ایثارگران و ایثارگران ، تلاشها و منابع معاونین امور حقوقی و امور مجلس برای جذب این منابع ، راهبرد ص. سعید از اوحدی ، معاون رئیس جمهور ، رئیس جمهور و رئیس جمهور حمایت می کند متصدیان صندوق مذکور نیز در این مسیر بسیار مثمر ثمر بوده اند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا