جامعه و خانواده

تعرفه اینترنت پیام رسان شاد در سال آینده همچنان رایگان خواهد بود

پس از رفع ابهام از لایحه بودجه ، نمایندگان مجلس تأیید کردند که تعرفه اینترنت برای رسانه های شاد و دانشگاهی در سال آینده رایگان خواهد ماند.

به گزارش ترندونی ، در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه و پس از بررسی بخش درآمد حساب بودجه 1400 ، مصطفی طاهری سخنگوی زنجان با بیان اینکه موضوع تعرفه های داخلی اینترنت شامل نمایندگان خوشحال ، دانشگاه ها و مراکز است ، عدم قطعیت در مورد تبصره 18 را مطرح کرد.

دیروز مجلس در تذکر 18 ، دولت به دولت دستور داد تعرفه اینترنت را برای پیام رسان های داخلی با استفاده از تعرفه 20٪ برای پیام های خارجی تعیین و جمع آوری کند.

به دنبال این مصوبه ، محمد جواد آذری جهرمی ، وزیر ارتباطات ، در مقاله ای در صفحه اینستاگرام خود نوشت كه استفاده خوشحال از مدتها قبل رایگان بوده است ، اما دولت موظف است در مصوبه جدید 20٪ از قیمت پیام های محلی را در اینترنت قرار دهد. این باعث خوشحالی شما نمی شود و از سال آینده فقط پس از پرداخت هزینه می توانید از آن استفاده کنید.

در همین راستا ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی موافقت کرده اند تا این ابهام را که تعرفه اینترنت برای رسانه های آنلاین مانند چاد ، دانشگاه ها و مراکز دولتی در سال آینده رایگان است و پرداخت نمی شود ، برطرف کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا