برون مرزی

آخرین آمار جهانی کرونا؛ 4میلیون‌و860هزار مبتلا و بیش از 318هزار کشته

طبق اخبار آنلاین ، ایالات متحده ، روسیه ، انگلیس ، برزیل ، هند ، مکزیک ، شیلی؛ میزان کروناویروس در عربستان سعودی ، پاکستان ، قطر ، بنگلادش و ایران بالاترین است.

در عکس های زیر می توانید آخرین آمار مربوط به مبتلایان به عروق کورن را از تاریخ این گزارش مشاهده کنید ، این آمار هر دقیقه به روز می شود.

تصاویر و منابع وب سایت Word of Meers که آمار قربانی و قتل را به روز می کند.

ایالات متحده آمریکا

رئیس جمهور دونالد ترامپ ، که از همكار سابق خود باراک اوباما به دلیل مدیریت شیوع بیماری كورو ویروس مورد انتقاد قرار گرفته است ، به خبرنگاران گفت كه او رئیس جمهور ناسازگار است. این تنها چیزی است که می توانم بگویم. او منزجر کننده منزجر کننده بود. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان ، دونالد ترامپ گفته است که سخنان اوباما را در این باره نشنیده است و چیز دیگری راجع به آن نگفت. بایدن همچنین ضمن انتقاد از عملکرد ترامپ گفت: در توییتر که زمان بدترین بحران بهداشت عمومی در جامعه ما بود ، رئیس جمهور ترامپ به طور جدی به دنبال خاتمه دادن به بیمه درمانی برای میلیون ها آمریکایی است. این غیرقابل تصور است. من این روغن را انجام می دهم تا اطمینان حاصل شود که همه پوشش مورد نیاز خود را دریافت می کنند.

در 24 ساعت گذشته ، کشور 10453 مورد جدید از بیماری کرونا ویروس را شناسایی کرده است. تعداد کل بیماران نیز از 1.538.117 فراتر رفته است. از دیروز 462 نفر دیگر جان خود را از دست داده اند که در کل 91.460 نفر بوده اند.

روسیه

نخست وزیر روسیه می گوید روند رو به رشد ویروس coronavirus در بزرگترین کشور جهان کاهش یافته است و آمارها نشان از کند شدن تعداد افراد آلوده هر روز دارد. به گزارش KXN ، میخائیل میشوستین که حدود 10 روز برای معالجه کروناوید در مسکو بستری بود ، روز دوشنبه در جلسه ای در دفتر مرکزی کرونا گفت: شیوع ویروس Covid-19 پیچیده است اما براساس محتاط ترین تخمین ها. ، میزان شیوع ویروس در روسیه کاهش یافته است.

پیش از این رئیس سرویس بهداشت و رفاه فدرال روسیه گفته بود که اوضاع با شیوع عفونت کورو ویروس در کل کشور تثبیت شده است.

در 24 ساعت گذشته ، کشور 8926 مورد جدید از بیماری کرونا ویروس را شناسایی کرده است. تعداد کل بیماران نیز از 290.678 فراتر رفته است و از دیروز 91 نفر جان خود را از دست داده اند که در مجموع 2722 نفر بوده اند.

انگلستان

کاهش محدودیت های ترافیکی برای مهار تاج ، محبوبیت دولت انگلیس را کاهش داده است. با توجه به اینکه انگلیس ضعیف ترین نتیجه را در بین کشورهای اروپایی در کنترل تاج دارد ، میزان نارضایتی از دولت جانسون در روزهای آینده افزایش می یابد. دستورالعمل های دولت انگلیس ، که مورد انتقاد گسترده قرار گرفته است ، به خوبی نشان نمی دهد که آیا مردم باید تحت هر شرایطی به کار برگردند و اینکه مردم چگونه می توانند در محل کار ایمن باشند. با این حال ، این کشور در 24 ساعت گذشته شاهد کاهش است.

در 24 ساعت گذشته ، کشور 2،711 مورد جدید از کرونا ویروس را شناسایی کرده است. تعداد کل بیماران از 246406 نفر فراتر رفته است و از دیروز 160 نفر دیگر جان خود را از دست داده اند که در مجموع 34796 نفر بوده اند.

برزیل

حزب کارگر مخالف برزیل به دنبال سوءاستفاده از روسای دست راست این کشور به دلیل سوء مدیریت بحران تاج است. به گفته پروفسور د میناس ، حزب کارگر قصد دارد درخواست رسمی خود را به مجلس نمایندگان ارسال کند تا روند استیضاح علیه جییرو بولسونارو را آغاز کند. درخواست توسط کمیته اجرایی حزب چپ انجام می شود. سایر احزاب برزیل ، از جمله جنبش سوسیالیستی ، سازمان های جامعه مدنی و شماری از اشخاص حقوقی ، از طرح استیضاح حمایت کردند.

رئیس جمهور برزیل ، که معتقد است اقتصاد باید هرچه سریعتر از سر گرفته شود ، ویروس کورونا را سرماخوردگی می داند.

در 24 ساعت گذشته ، این کشور 4515 مورد جدید کرونا ویروس را شناسایی کرده است. تعداد کل بیماران از 245.595 فراتر رفته است. از دیروز 252 نفر دیگر فوت کرده اند که در مجموع 16370 نفر بوده اند.

هند

طبق گزارش RT ، آمارها نشان می دهد که تعداد آلوده و قربانیان در طی سه روز گذشته رو به افزایش بوده است و به ترتیب 3 هزار و 900 نفر آلوده و 103 قربانی ، 4 هزار و 900 نفر آلوده و 120 قربانی ثبت شده اند. مقامات بهداشتی هند روز گذشته قرنطینه عمومی را که از 25 مارس آغاز شد تمدید کردند. در مدت 31 ماه ، به دلیل شیوع مداوم ویروس عروق ویروس کرونا ، با وجود محدودیت های شدید در مناطقی که ویروس کمتری دارند. او نفوذ کرد.

این کشور طی 24 ساعت گذشته مورد جدیدی از کرونا ویروس را شناسایی کرده است. همچنین ، تعداد کل بیماران مربوط به گذشته است. از دیروز تا امروز یک نفر دیگر جان خود را از دست داده است به طور کلی تعداد کشته شدگان به این تعداد می رسد.

در 24 ساعت گذشته ، این کشور 4642 مورد جدید از کروناویروس را کشف کرده است. تعداد کل بیماران نیز از 100340 نفر فراتر رفته است و از دیروز 130 نفر دیگر جان خود را از دست دادند که در مجموع 3155 نفر بودند.

مکزیک

با آماده شدن مکزیک برای از سرگیری فعالیت های اقتصادی ، آمارهای جدید نشان می دهد شیوع کرو ویروس در این کشور افزایش یافته است.مسئولان هشدار داده اند که از سرگیری فعالیت اقتصادی ضروری نیست. به گفته مقامات آمریكا ، برخی كارخانه ها ، به ویژه در نزدیكی مرز آمریكا ، به زودی افتتاح می شوند.

در 24 ساعت گذشته ، کشور 2،075 مورد جدید از کرونا ویروس را کشف کرده است. تعداد کل بیماران از 49219 نفر فراتر رفته است. از دیروز ، 132 نفر دیگر جان خود را از دست دادند ، در مجموع 5 هزار و 177 نفر.

شیلی

اوضاع در شیلی تأسف آور است و تعداد کشته ها افزایش یافته است. به نقل از فرانسه 24 ، دولت مقررات سختگیرانه ای را در پایتخت سانتیاگو وضع کرده است. از زمان قرنطینه پایتخت ، مردم حق دارند خانه را تنها برای خرید ملزومات اساسی مانند دارو و غذا ترک کنند.

در 24 ساعت گذشته ، کشور 2278 مورد جدید از بیماری کروناویروس را کشف کرده است. تعداد كل بیماران نیز از 46559 نفر فراتر رفته است. از 28 روز گذشته 28 نفر كشته شده اند كه در مجموع 478 نفر بوده اند.

عربستان سعودی

سخنگوی وزارت بهداشت عربستان سعودی گفت که تعداد افرادی که با تاج زندگی می کنند در این کشور رو به رشد است. به گزارش روزنامه اوکاز ، محمد العبدالعالی سخنگوی وزارت بهداشت عربستان سعودی گفت که تعداد فزاینده ای از افراد تاج در این کشور وجود دارد.

وی افزود: با 2593 مورد جدید که در 24 ساعت گذشته ثبت شده است ، تعداد مبتلایان به بیماری عروق ویروس کرونا در عربستان سعودی به 57345 نفر رسیده است و 237 نفر با بیماری قلبی عروق ویروس کرونا در حال گذر از بیماری جدی هستند و در بخش مراقبت های ویژه بستری می شوند. ” در ساعت های گذشته ، 3،026 نفر از Corona بهبود یافته اند که از جمله موارد جدید ، به 28 هزار و 742 نفر رسیده است.

وی براساس هشت حکم اعدام تاج جدید ، گفت که تعداد کشته شدگان تاج در عربستان سعودی به 320 نفر رسیده است.

پاکستان

گزارش شده است که شیوع ویروس کرونا در پاکستان تجارت ، فعالیت اقتصادی را کاهش داده ، بسیاری از مشاغل را از دست داده و حدود 50 درصد صادرات را کاهش داده است. به گفته داون ، شیوع اپیدمی کرونا در پاکستان باعث کاهش فعالیت اقتصادی و شدت بخشیده است. بحران اشتغال در کشور رخ داده است. ایالات متحده ، چین ، انگلیس و آلمان به ترتیب جزو 12 مقصد صادراتی در پاکستان هستند.

قطر

وزارت بهداشت قطر اعلام كرده است كه در 24 ساعت گذشته 1365 مورد جدید كرونا ویروس گزارش شده است. تعداد کل بیماران در قطر به بیش از 32.600 رسیده است ، لازم به ذکر است که از دیروز تاکنون 15 نفر جان خود را از دست داده اند.

بنگلادش

تعداد بیماران در این کشور نیز رو به افزایش است. در 24 ساعت گذشته ، این کشور 1602 مورد جدید از کرونا ویروس را کشف کرده است. تعداد کل بیماران از 23870 فراتر رفته است و از دیروز ، 21 نفر دیگر برای 349 نفر جان خود را از دست دادند.

ایران

اما در ایران کیانووش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت با بیان آخرین آمار ، گفت: “از دیروز تا امروز ، 2016. در 20 ماه مه 2294 بیمار جدید مبتلا به Covid 19 بر اساس معیارهای تشخیصی نهایی در کشور شناسایی شد و 760 بیمار سرپایی و افراد در تعامل با بیماران شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه تعداد کل بیماران مبتلا به 19 نفر از 19 نفر در کشور به 122 هزار و 492 نفر رسیده است ، افزود: متأسفانه 69 بیمار با 19 کودک در 24 ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند و تعداد کل درگذشتگان ناشی از این بیماری 7 هزار و 577 نفر بوده است. خوشبختانه 95661 بیمار تا به امروز تحت درمان قرار گرفته اند و 2 هزار و 712 بیمار مبتلا به Quaid 19 در وضعیت بحرانی قرار دارند. همچنین در کشور تاکنون 701 هزار و 640 آزمایش چهارگوشه ای 19 سایت انجام شده است.

310311

دکمه بازگشت به بالا