جامعه و خانواده

تسهیلات 10 میلیون ریالی صندوق بازنشستگی کشوری به بازنشستگان این صندوق برای خرید سهام ETF یکم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از امکان سرمایه گذاری بازنشستگان علاقمند به این صندوق در صندوق اول تعامل مالی (ETF) با استفاده از 10 میلیون یورو خبر داد

به گزارش ترندونی ، اکبر افتخاری ، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام این خبر اظهار داشت: برای خرید اولین سهام مالی ETF برای این بستگان باید 10 میلیون ریال فرصت وام فراهم کند.

افتخاری افزود: “بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری که مایل به سرمایه گذاری در اولین صندوق مالی ETF هستند می توانند با ثبت نام از طریق سامانه موجود در وب سایت صندوق cspf.ir از این فرصتها استفاده کنند.”

وی یادآور شد: مستمری بگیران متقاضی این فرصت ها می توانند با مراجعه به وب سایت صندوق تا سال 2009 برنامه های خود را ثبت کنند. 20 مه و با وارد کردن اطلاعات خود از جمله شماره دفتر اصلی ، شماره ملی و شماره حساب صادراتی.

افتخاری گفت: 10 میلیون این ریال به شکل قرض الحسنا است و گفت: در صورت استفاده از این تسهیلات ، مبلغ در اقساط 12 ماهه از حقوق بازنشستگان کسر می شود.

شایان ذکر است در اجرای کل کشور در سال 1399. تبصره 2 (2) (الف) (2) قانون بودجه و منوط به تصویب تصمیمات هیأت وزیران در این رابطه ، وزارت امور اقتصادی و دارایی ، به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران. برای تأمین امنیت واحدهای اولین صندوق بین المللی مالی صندوق سرمایه گذاری معاملات (ETF) به مردم ایران ، شرکتهای بیمه و تجارت و صادرات و البرز و امین اعتماد اختصاص دهید.

انتهای پیام /

دکمه بازگشت به بالا