اقتصادی

تسریع در اجرایی شدن سلامت الکترونیک

اجرای تسریع شده سلامت الکترونیکی و ایجاد سه رکن نظارتی ، زیرساخت ها و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی دیجیتال در کشور ، همکاری بین بانک مرکزی و امور مالیاتی در اجرای معماری پایانه فروشگاه ، پنجره توسعه کشاورزی پیشرفته و خدمات استانی تا آخرین جلسه شورای اجرایی

به گزارش ترندونی ، کارشناسان بارها گفته اند که اگر سعی کنیم سرعت e را افزایش دهیم. با آزادی دولت ، فساد اداری کاهش می یابد و مردم نباید برای دریافت خدمات به طبقات بالای ساختمان اداری بروند. بنابراین ، تحت “دولت همراه” ، خدمات دولتی می تواند به افراد و در هر زمان و هر مکان و نه به افراد نیازمند ارائه شود. این ویژگی متمایز دولت سیار در مقایسه با گروه ها است.

این روزها و در شرایطی که گسترش تاج در کشور یکی از مهمترین راههای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس در حد امکان از خانه و فاصله اجتماعی است ، دولت و ارائه خدمات عمومی بصورت غیر حضوری دولت الکترونیکی یکی از مهمترین ابزاری است که افراد نیازمند می توانند در نظر بگیرند.

رضا باقری اصل – دبیر شورای فناوری اطلاعات اجرایی – درباره عملیات تبادل اطلاعات ملی (یکی از ارکان توسعه زیرساخت های دولت الکترونیکی) گفت: تعداد معاملات سالانه از 103 میلیون مورد در سال 1396 افزایش یافته است. با بیش از 1.3 میلیارد معامله در سال 1399 ، همین تعداد بازدید و میزان انتشار کاهش یافته است. علاوه بر این ، تعداد امکانات و خدمات ارائه شده از 25 مورد به 282 مورد در سال 1396 افزایش یافته است. تا سال 56 و 961 در سال 1399.

وی بر اساس معیارهای پذیرفته شده توسط کارگروه همکاری پذیری دولت الکترونیک ، استدلال کرد که یک سند قرارداد در سطح خدمات ، انتشار داده های باز در یک پورتال دولت ملی که به دیپلم و درخواست حذف مقاله احتیاج دارد ، یک پایگاه داده واحد ملی نیاز به تأیید مشترک دارد. انحصار وراث متقاضیان ، این معیارها شامل عدم وجود و لغو کاغذ با منع اشخاص ثابت ، شناسایی مشاغل از طریق مکان ، جلوگیری از بروز مشکل تاریخ در سال 1400 است.

باقری اصل همچنین در مورد خدمات توسعه یافته توضیح داد که ایجاد و پرداخت آدرس بانک اطلاعاتی محل سکونت اشخاص حقیقی و حقوقی ، ارائه سوالات دیپلم الکترونیکی و حذف سوالات کاغذی ، خدمات شناسایی شماره مالیات ، خدمات ازدواج و طلاق ، استعلام خودرو ، خدمات غیرحضوری ، خدمات اقامت در خارج از کشور ، خدمات بازرسی محلی از مهمترین خدمات توسعه یافته است.

بدین ترتیب بیستمین جلسه هیئت اجرایی فناوری اطلاعات این مهمانی ، روز چهارشنبه از سال 1400 ، روز سه شنبه تحت ریاست جمهوری برگزار شد و در این جلسه بحث و تبادل نظر شد. فرآیند تکمیل برق و اتصال دستگاه ها به سیستم الکترونیکی هوشمند یکپارچه. حسن روحانی تسهیل فضای کسب و کار و تسریع در صدور مجوز را که از مواردی است که در این دستور کار در توسعه دولت الکترونیکی قرار دارد ، به عنوان محورهای عملی برای رفع موانع تولید ذکر کرد. قدرت در این دولت و که در سال جاری نیز به شدت دنبال خواهد شد. .

باقری اصل همچنین در مورد نتیجه این نشست در توییتر نوشت: امروز با سرعت بخشیدن به دولت الکترونیکی توسط شورای اجرایی فناوری اطلاعات تصویب شد. پیاده سازی بهداشت و ایجاد سه رکن مقررات ، زیرساخت و اپراتور بهداشت دیجیتال ، همکاری بانک مرکزی و بانک مرکزی. اداره مالیات در اجرای معماری سیستم ترمینال ، توسعه کشاورزی هوشمند و پنجره واحد خدمات استانی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا