اقتصادی

ترمیم نظام رتبه‌بندی فرهنگیان یک پله تا اجراء مانده است

اعضای هیاترئیسه انجمن اسلامی معلمان گفت: با همراهی سازمان برنامه و بودجه ، مهم ترین گام در ایجاد توازن و تعادل برای پرداختیهای معلمان از سایر کارمندان دولت ، حذف شده است.

گزارش و … تحریم ها اگر چه مصلحی و…. که می گوید که در ابتدای سال چند جلسه فشرده و منظم با محمد نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت از سیستم رتبه بندی معلمان برگزار می شود, می گویند یک جلسه در این موضوع اجرایی نظام رتبه بندی معلمان بسیار موثر تبدیل شده است. چرا که برای اولین بار نمایندگان سازمان های اتحادیه اروپا یکی از مقامات کمیسیون جلسات هدفمند و متمرکز بر نتایج برگزار شد.

مصلحی تاکید می کند: ما می دانیم که این موضوع اجرایی می خواهید به مرتبه و برای. تماس مستقیم با سازمان برنامه و بودجه است. چرا که این سازمان مسئول برنامه ریزی کلان و تخصیص اعتبار است. تا آنجا که خبری که من باید بودجه لازم از سازمان برنامه که تخصیص داده شده است و مشکل از سیستم رتبه بندی در جای دیگر.

او افزود که آقای دادستان در ادامه به دعوت از نمایندگان سازمان همکاری این است که ببینیم مشکل چیست و برای رفع آن به طور مداوم چندین جلسه برگزار شد ، این واقعا قدردانی نمی کند.

با توجه به خروجی جلسات ، بازیابی سیستم رتبه بندی و ابلاغ به سرعت بخشنامه در ارتباط با ریاست سازمان برنامه و بودجه.

وی افزود: البته مطابق با برنامه ، آن را تبدیل به یک جمله هفته معلم معلمان صادر خواهد شد اما هنوز این جملات برای معلمان-معلمان جدید صادر نشده است. من مشتاقانه منتظر به همان سرعت که بخشنامه ترمیمی از سازمان برنامه و بودجه تصویب شد, وزارت آموزش و پرورش نیز می تواند مفاد ذکر شده در زمان مقتضی صادر سقف, معلم, نوجوان, نوزاد, هفته, معلم, شیرین آن است.

مصلحی در شرح دلیل تاخیر از وزارت آموزش و پرورش برای صدور قوانین جدید معلمان است که در بهبود رتبه بندی گفت: اطلاعات خاص من نیست اما من به عنوان گوش دادن به نظر می رسد که در وزارت آموزش و پرورش برای صدور این جملات رنج می برند از یک موضوع نرم افزار و امیدواریم به زودی این مشکل حل خواهد شد.

وی یادآور شد: البته این مشکل, مطمئن شوید که برای رفع یک عامل بازدارنده جدی به قانون اساسی راست یا چپ معلم-معلم وجود ندارد چرا که اعتبار لازم برای این طرح و بودجه سازمان در نظر گرفته است که هیچ چیز به نگرانی در مورد.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا