جامعه و خانواده

تدوین دستورالعمل ایمنی مدارس در برابر «حریق»

سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در راستای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس، «دستورالعمل ایمنی آتش نشانی مدارس» را تدوین کرده است که پس از بررسی و انتشار نظر و تایید نهایی آتش نشانی شهرداری تهران به ادارات کل آموزش و پرورش استان گزارش می شود. بخش

به گزارش ترندونی، اقدامات استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس طی سه سال گذشته و همچنین ساخت فضاهای آموزشی جدید، ضریب ایمنی مدارس را افزایش داده است.

بر این اساس، به منظور استانداردسازی سیستم های گرمایشی مدارس و پیشگیری و پیشگیری از حوادث احتمالی، راهنمای ایمنی آتش نشانی مدارس، فرآیندهای تصمیم گیری معماران را تسهیل می کند، ساختمان ها، تجهیزات مکانیکی و الکتریکی و استفاده بهینه از امکانات و امکانات تدوین شده است.

هدف از این دستورالعمل ها کمک به طراحی یک سیستم حفاظت از حریق مدارس برای بهبود ایمنی و حفاظت در برابر آتش این فضاها، اماکن، تجهیزات و کاربران آنها است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، این دستورالعمل برای بررسی و مشاوره در اختیار سازمان آتش نشانی شهرداری تهران قرار گرفت و پس از آن برای تایید نهایی به وزارت کشور ارسال می شود. به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا