استان ها

بیش از ۷۷۰ هزار مشترک در استان همدان از نعمت برق پایدار بهره مند هستند

به گزارش خبرگزاری ترندونی همدان؛ شیرزاد جمشیدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعدادی کد غیرقانونی ارز یا سوuses استفاده از نرخ های ارزان تر به همین منظور شناسایی و ضبط شده است ، گفت: بخشی از قطعی برق به دلیل فعالیت مزارع غیرقانونی ارز دیجیتال است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون تعداد زیادی از معدن کاران استان به مراجع قضایی معرفی شده اند ، افزود: طی مانور دو روزه بسیاری از مزارع دارای کد ارزی شناسایی شدند.

جمشیدی با بیان اینکه هر معدنچی به اندازه 25 مشترک خانگی برق مصرف می کند ، خاطرنشان کرد: فعالیت ارز رمزنگاری فشار زیادی به شبکه ها و تجهیزات برق وارد می کند که می تواند منجر به قطعی برق شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از جمع آوری سه مگاوات رمز ورود ارز خبر داد و افزود: به هر شهروندی که رمز ورود ارز غیرقانونی را وارد و گزارش کند ، جایزه تعلق می گیرد.

وی در ایام دهه فجر نیز از افتتاح 136 پروژه با اعتباری بالغ بر 66 میلیارد حجم خبر داد و گفت: نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی که یک میلیون دلار سرمایه گذاری می کند آماده بهره برداری است ، گفت: 32 پروژه با 19 میلیارد. و 400 میلیون جلد اعتبار در دهه فجر هدر خواهد رفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به افزایش یک درصدی فروش شعب در 9 ماهه امسال ، خاطرنشان کرد: 757 هزار و 279 مشترک در استان همدان وجود دارد. به 768346 مشترک رسیده است.

جمشیدی با این استدلال که پیش بینی می شود فروش انرژی تا پایان امسال 9 درصد رشد کند ، ادامه داد: وقتی 1071 روستا در استان وجود دارد ، تمام روستاهای بالای 10 خانوار برق دار می شوند و هیچ روستای بالای 10 خانوار نداریم. بدون برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه با مدیریت خوب استانی ، اوج تابستان بدون گرفت گرفت ، توضیح داد که مدیریت قله زمستانی بائوجو محدودیت هایی را برای سوخت نیروگاه ها ایجاد کرده و برخی از نیروگاه ها قادر به کار نیستند.

وی حداکثر پیک بار استان در سال گذشته 694 مگاوات عنوان کرد و افزود: تولید برق استان 1000 مگاوات است که 10 درصد کل مصرف نیروگاه است ، مابقی به شبکه و پیک بار استان در سال جاری 725 مگاوات است. . ، یعنی 4. در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 5٪ افزایش یافته است.

جمشیدی با اشاره به وجود شش نیروگاه خورشیدی 7 مگاواتی در استان همدان خاطرنشان کرد: استان همدان دارای چهار نیروگاه کوچک و 52 نیروگاه با ظرفیت انشعاب است و دهه فجر امسال با یک مگاوات افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تأکید کرد: قرارداد ساخت پنج نیروگاه خورشیدی با شرکت ساتبا منعقد شده است که به محض ورود سرمایه گذار کار آن آغاز می شود.

جمشیدی با اشاره به برق امید ، افزود: 30٪ مشترکان استان همدان ، یعنی 180 هزار مشترک Y. از جمله مشترکان کم مصرف هستند که قیمت برق آنها با 100٪ تخفیف محاسبه می شود.

رئیس هیئت توزیع برق استان با بیان اینکه شرکت توزیع 125 میلیارد حجم بدهی به مشترکان خود دارد ، افزود: 50 میلیارد ادعای شرکت برق مربوط به ارگان های دولتی است ، ما از روسای ادارات می خواهیم که به موقع هزینه برق ما را پرداخت کنند.

48

دکمه بازگشت به بالا