عمومی

بنجامین باتن یا زلاتان ایرانی؟

آیا باید فقط نام ستاره های سوخته و استعدادهای هدر رفته را لیست کنیم و جوانان را از افتادن به سرنوشت بترسانیم؟ بدون همه شواهد ، مراجعه به مثال های مثبت واقعاً می تواند سازنده باشد ، در حالی که چه نمونه ای بهتر از جلال حسینی؟

به گزارش ترندونی ، این روزنامه دنیای اقتصادی وی نوشت: “بزرگداشت ستارگان قدیمی مستطیل سبز در دنیای فوتبال بسیار رایج است.” به عنوان مثال ، بسیاری از مقالات معروف در حال حاضر در ایتالیا و سایر نقاط جهان در حال چاپ و ستایش زلاتان ابراهیموویچ هستند و همه گل 40 ساله سوئدی از میلان را تحسین می کنند. آیا دلیل آن را می دانید؟

زیرا فوتبال یک ورزش بسیار دشوار است و نیاز زیادی به قدرت بدنی دارد. بنابراین وقتی سی نفر از بازیکنان در این مسیر با جوانان عقب نماندند و حتی از آنها پیشی گرفتند ، آنها در واقع کار بسیار مهمی انجام دادند. علاوه بر این ، ستایش از این گروه در واقع ارزیابی سبک زندگی سالم است. فوتبالیست ها در اوج شهرت و ثروت خود هستند ، طبیعتاً شانس بیشتری برای لغزش دارند و بسیاری از آنها در دام این زرق و برق ها می افتند. اما وقتی بازیکنی 40 ساله شد و هنوز هم می تواند در بالاترین سطح در برابر خواسته های بدنی به رقابت ادامه دهد ، شایسته ستایش است.

حالا این داستان ما و جلال حسینی است. کاپیتان پرسپولیس که دوشنبه شب در سن 38 و 10 ماهگی دروازه شهرخودرو را باز کرد ، بهترین گلزن تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر شد. گل جلالو به این دلیل بود که پرسپولیس در سه هفته گذشته و 41 دقیقه ابتدایی بازی موفق به گلزنی نشد. شاید اگر نیمه اول مسابقه با ماشین خودرو بدون گل به پایان می رسید ، پرسپولیس در نیمه دوم دچار استرس مضاعف می شود اما کاپیتان به موقع قفل دروازه حریف را باز می کند و زمینه را برای یک گل و یک پیروزی الهام بخش فراهم می کند. در همین حال ، پس از استعفای شجاعانه خلیل زاده ، جلال حسینی به موقعیت های دفاع سفید دفاع قبلی خود بازگشت و در حال حاضر به ثبت چهار درمانگاه در چهار هفته اول کمک می کند. این آمار باعث شد حامد لک به اولین دروازه بان پرسپولیس در لیگ برتر تبدیل شود که در چهار هفته اول گل نخورد. آیا این همه قابل تحسین نیست؟ آیا باید فقط نام ستاره های سوخته و استعدادهای هدر رفته را لیست کنیم و جوانان را از افتادن به سرنوشت بترسانیم؟ علاوه بر همه این هشدارها ، اشاره به الگوهای مثبت نیز می تواند سازنده باشد و هنوز چه نمونه ای بهتر از جلال حسینی؟

جلال حسینی عناوین زیادی دریافت کرده است. بنیامین دکمه ، راک ، سیم خاردار ، فرش کرمان و سوپرمن. مورد اخیر مربوط به مصاحبه با سرمربی الجزیره امارات پس از شکست پرسپولیس است. وی گفت: “آیا این بازیکنی است که از او نام بردی سوپرمن؟” او به پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس بدون جلال حسینی پاسخ داد. با این وجود حسینی در دقیقه 90 مسابقه مقابل در مقابل 100000 نفر برای پرسپولیس یک گل زد تا نشان دهد بله ، او سوپرمن است! جلالاس همچنین 115 بازی در تیم ملی انجام داد و در بسیاری از موارد اثبات موثر بود. او حتی در سال 2018 به ازبکستان یک گل سه امتیازی زد. در انتخابی جام جهانی که برای تیم ما بسیار مهم بود. – با این وجود آقای کاپیتان که با هفت عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر محسوب می شود ، ظاهراً هنوز راضی نیست و برای موفقیت بیشتر تلاش می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا