برنامه یادگیری زبان انگلیسی کودکان

امروزه راه‌های زیادی برای آموزش زبان انگلیسی به بچه‌ها وجود دارد که از جملۀ آن‌ها می‌توان به کمک گرفتن از معلم خصوصی کودکان، شرکت در کلاس‌های عمومی، تماشای فیلم و انیمیشن های انگلیسی در اوقات فراغت و… اشاره کرد. لباس پلیسی کودکانه ممکن است شامل لوازم حمل و نقل اضطراری باشد، مانند کلاه، برچسب‌های شناسایی، و رادیو . درواقع فرایند یادگیری زبان انگلیسی در کودکان و بزرگسالان تفاوت زیادی ندارد، جز اینکه آموزش زبان به کودکان باید آنقدر مفرّح و سرگرم‌کننده باشد که حتی متوجه نشوند که در حال یادگیری زبان جدیدی هستند. با توجه به گسترش استفاده از گوشی‌های تلفن همراه و تبلت‌ها از سوی کودکان، یکی از بهترین و در دسترس‌ترین راه‌های آموزش زبان انگلیسی به کودکان هم می‌تواند استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف یادگیری زبان انگلیسی باشد.

برنامه یادگیری زبان برای کودکان

اپلیکیشن‌های جذاب و متنوع زیادی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان در سطوح و سنین مختلف وجود دارد. در این مقاله قصد داریم بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان را معرفی کرده و با ویژگی‌ها و امکانات هر کدام از آن‌ها آشنا شویم. بیشتر این اپلیکیشن‌ها نه‌تنها به کودکان کمک می‌کنند که واژگان و الگوهای جملات انگلیسی را به‌صورت مؤثر یاد بگیرند، بلکه این امکان را برایشان فراهم می‌کنند که از دانش و آموخته‌های خود در عمل هم استفاده کنند. ‌این برنامه‌ها معمولاً برای مرور درس‌ها از تکنیک‌های خلاقانه که شامل بازی‌ها و فعالیت‌های مفرح دیگر است، استفاده می‌کنند. درنتیجه بچه‌ها می‌توانند لغات و الگوهای زبانی بیشتری را خیلی بهتر در ذهنشان ثبت کنند. معمولاً حضور در کلاس‌های فشردۀ آموزش زبان انگلیسی برای کودکان چندان خوشایند نیست و از آن فرار می‌کنند.

با استفاده از اپلیکیشن‌ها بچه‌ها آزاد خواهند بود که خودشان مناسب‌ترین زمان برای یادگیری و شروع درس‌ها را انتخاب کنند. اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی به کودکان کمک می‌کنند تا با بچه‌های دیگر و همچنین والدین خود تعامل بیشتری داشته باشند. اگر می‌خواهید فرزندتان بیشترین یادگیری را با این اپلیکیشن‌ها داشته باشد، سعی کنید در زمان کار با این برنامه‌ها شما هم در کنار آن‌ها باشید و همراهی‌شان کنید. درواقع توصیه می‌شود والدین در فرایند یادگیری فرزندشان را همراهی کنند تا تجربۀ لذت‌بخش و آسانی از یادگیری یک زبان خارجی را برای او بسازند. اغلب اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی به کودکان ارزان و در دسترس هستند. به همین دلیل هم استفاده از آن‌ها برای خانواده‌ها می‌تواند به‌صرفه‌ و مفرح‌تر از ثبت نام فرزندشان در کنار کلاس‌های خصوصی یا عمومی زبان انگلیسی باشد.

حتی برنامه‌های کاملاً رایگان زیادی هم وجود دارد که قابل دانلود و استفاده هستند و در ادامه معرفی خواهند شد. بهترین اپلیکیش‌های آموزش زبان انگلیسی به کودکان تعداد اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی به کودکان زیاد است که در ادامه تعدادی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین آن‌ها را معرفی خواهیم کرد. استفاده از لباس راهور به عنوان نمادی از قدرت و اختیار می‌تواند بر برخی افراد تأثیرگذار باشد . زبان انگلیسی نه تنها در حوزه تخصصی به یک فرد کمک می کند، بلکه فرصت پیدا کردن به یک شغل خوب را در آینده افزایش می دهد. بسیاری از خانواده ها در کشورمان می خواهند که فرزندانشان در زمینه زبان انگلیسی به سطح خوبی برسند، بنابراین می خواهند که در این مورد با سختی زیادی روبرو نشوند.

اگر چه که بسیاری از کودکان زبان انگلیسی را به عنوان زبان اول در مدرسه ها یاد می گیرند، اما بسیاری از آن ها نیز نمی توانند تلفظ های درست انگلیسی را بگویند و با اشتباهات املایی در انشاهای خود مواجه هستند. مشکل دیگر، تاثیر قوی زبان مادری است که باعث شده است روی لهجه کودکانمان در انگلیسی تاثیر بگذارد و باعث شود که بعضی از صدا ها یا حروف خوب تلفظ نشوند. دقت کنید اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی کودکان امتیاز پایینی در بین کاربران کسب کرده اند و به دلایل مختلف ممکن است تنها تعداد معدودی برنامه به درد بخور گوشی آموزش زبان رایگان وجود داشته باشد. در این مطلب ما تنها 9 برنامه ای که امتیاز بالای ۴ داشته اند را معرفی می کنیم.

بجز این اپلیکیشن ها، برنامه بدردبخوری برای گوشی جهت آموزش زبان به کودکان پیدا نخواهید کرد ! در دنیای امروز، بلد بودن زبان‌های دیگر به معنای باز شدن درهای موقعیت و فرصت کاری و تحصیلی جدید است. بنابراین، خیلی از والدین برنامه و دغدغه آموزش زبان فرزندان خود را از سن پایین دارند. خوب است شما هم از الان به فکر زبان‌آموزی کودک خود باشید تا در آینده چند قدم از هم‌سن‌وسالان خود جلوتر باشد. اگر وقت بردن فرزند خود به کلاس‌های زبان را ندارید یا فرزند شما سن کمی دارد و تمایلی به حضور در محیط شلوغ را ندارد، می‌توانید از اپلیکیشن‌های آموزش زبان استفاده کنید. خوشبختانه این روزها تنوع برنامه‌های آموزشی مختص کودکان آن‌قدر زیاد است که برنامه‌ی مناسب فرزند شما تنها چند کلیک با شما فاصله دارد.

قرار است تعدادی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان را به شما معرفی کنیم تا در مسیر پرورش کودک شما، کنارتان بوده و کمکی کرده باشیم. خواندن ادامه مقاله را از دست ندهید. با این‌که هیچ‌وقت برای آموزش دیدن دیر نیست و به‌عبارتی ماهی را هر زمان از آب بگیرید تازه است، هرچه زودتر اقدام کنید، به‌طور حتم نتایج بهتر و سریع‌تری هم حاصل می‌شود. برای آموختن یک زبان دیگر، بهتر است تا پیش از ۱۸ سالگی حتما اقدام کرده باشید. بهترین سن زبان‌آموزی برای افراد، براساس تحقیقات و پژوهش‌هایی که در زمینه زبان‌شناسی انجام شده، قبل از ۱۰ سالگی است. بنابراین، بهتر است تا پیش از این سن فرزند شما در مسیر یادگیری زبان قرار گرفته باشد. در سال های اخیر، توسعه فناوری و پیشرفت تکنولوژی بر حوزه آموزش زبان انگلیسی هم مثل سایر حوزه های آموزشی تاثیر قابل توجهی داشته است.

با توجه به این که تعامل کودکان با تکنولوژی و توجه آن ها به وسایل ارتباط الکترونیک، بر فرآیند یادگیری و رشد آن ها بسیار موثر می باشد؛  محافظت از خلبان در برابر شرایط سخت جوی و آسیب‌های احتمالی، یکی از اهداف اصلی لباس خلبانی بچگانه است . اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان آموزش زبان انگلیسی در سنین کودکی می تواند نتایج به مراتب مطلوب تری را نسبت به سنین بالاتر رقم بزند، زیرا مهارت های زبانی از همان سنین اولیه رشد پرورش داده شده و در کودک نهادینه می شود. هم چنین به دلیل محتوای سرگرم کننده آن، کودکان بدون مقاومت با فرآیند آموزشی همراه می شوند و زبان انگلیسی با زندگی روزمره آن ها همراه می گردد. علاوه بر این، در صورت رعایت استاندارد های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، مهارت های فردی و اجتماعی آن ها نیز پرورش می یابد.

از میان روش های متعددی که برای یادگیری زبان انگلیسی کودکان وجود دارد، ساده ترین راه استفاده از اپلیکیشن های آموزشی است، زیرا استفاده از آن ها برای کودکان آسان بوده و از جذابیت بصری و شنیداری بالایی برخوردار می باشند. برنامه های آموزش زبان انگلیسی کودکان به وسیله بازی و فعالیت های سرگرم کننده و جذاب، زبان انگلیسی را در کنار سایر مهارت های فردی و اجتماعی به کودکان آموزش می دهند. اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی کودکان اگر دارای استاندارد های لازم باشند، بهترین انتخاب برای یادگیری زبان کودکان هستند زیرا مهارت های زبان انگلیسی را در پیوند با زندگی و فعالیت های روزمره به آن ها آموزش می دهند، و این در حالی است که والدین بر فرآیند آموزش فررندان خود تسلط کامل دارند و می توانند کودکان را همراهی و در جهت صحیح هدایت کنند.

دکمه بازگشت به بالا