اقتصادیکسب و کار ایرانی برتر

غرفه نمایشگاهی خود را ارزان بسازید

آیا به دنبال یک غرفه نمایشگاهی ارزان هستید؟

غرفه نمایشگاهی یک فرصت بی‌نظیر برای نمایش برند و محصولات شماست. ما با توجه به نیازها و سلیقه‌ شما، غرفه‌هایی با طراحی مدرن، جذاب و کارآمد ارائه می‌دهیم. از غرفه‌های سفارشی با طراحی های خاص و منحصر به فرد گرفته تا انواع غرفه های پیش ساخته، در اینجا هرچه که بخواهید می توانید پیدا کنید. شرکت پیشروپیشگام با تجربه‌ای طولانی در زمینه طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، به شما خدمات ارزان و باکیفیت ارائه می‌دهد. با توجه به اهمیت حضور در نمایشگاه و جذب بازدیدکنندگان، ما از تیم حرفه‌ای و متخصص خود برای طراحی غرفه‌هایی با توجه به نیازها و هدف شما استفاده می‌کنیم.

امروزه، با گستردگی انواع غرفه‌های نمایشگاهی، انتخاب مدل مناسب با نیازها و اهداف کسب و کار شما، به یک چالش تبدیل شده است. ما با افتخار به شما  انواع غرفه‌های نمایشگاهی را با قیمتی بسیار مناسب ارائه می‌دهیم. غرفه نمایشگاهی، انواع مختلفی دارد که هر کدام، دارای ویژگی های خاص خود هستند. برخی از انواع غرفه نمایشگاهی با توجه به نوع سازه عبارتند از:

غرفه های سفارشی

غرفه های سفارشی مطابق با نیازها و خواسته های شما طراحی و ساخته می شود. این غرفه ها معمولا از مواد و مصالحی مانند چوب، ام دی اف و یا نئوپان ساخته می شوند.

 غرفه های پیش ساخته

غرفه های پیش ساخته از قبل ساخته شده و آماده نصب هستند. این غرفه ها معمولا از متریال آلومینوم، فایبرگلاس و ام در اف ساخته می شوند.

انواع غرفه های پیش ساخته به 4 دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • اسپیس فریم (space frame): در این نوع غرفه ها از سازه های فلزی و قابل حمل استفاده می شود به همین دلیل نصب، جابه جایی و تغییرات در این غرفه ها آسان است. همچنین این غرفه ها مقاوم در برابر انواع شرایط محیطی هستند و امکان ایجاد فرم ها و اشکال مختلف در طراحی غرفه را فراهم می کند.
  • پنل آلومینومی (Panel display stand): این نوع غرفه نمایشگاهی به دلیل استفاده از آلومینوم در آن ها وزن سبکی دارند، در برابر خوردگی مقاوم هستند، مناسب انواع شرایط محیطی هستند و همچنین نصب و جابه جایی آنان راحت است.
  • مدولار یا پارتیشن ( exhibition system solution): غرفه مدولار یکی از غرفه های مقرون به صرفه است که قطعات آن قابلیت ترکیب با یکدیگر را دارند و این موضوع باعث می شود تا بتوان از آنان اشکال و ابعاد مختلفی ایجاد کرد.
  • ماکسیما: غرفه ماکسیما یکی از انواع غرفه های مدولار است که ساختاری تخصصی تری دارد. این غرفه ها می تواند جمع شوند و مجددا در صورت نیاز به هم متصل شوند و این امکان را می دهد تا غرفه بسته به نیاز شما طراحی شود. همچنین در غرفه سازی ماکسیما شما امکان اعمال رنگ و دکوراسیون ایده آل خود را دارید.

پیشرو پیشگام، یکی از شرکت های معتبر غرفه سازی ارزان است که بیش از 15 سال در زمینه طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی تجربه دارد. تمام مدل های غرفه نمایشگاهی که به آنان اشاره شد را شما می توانید از ما بخواهید و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا غرفه نمایشگاهی دلخواهتان را مطابق با سلیقه و هویت برندتان طراحی و اجرا کنیم.

هدف ما در پیشرو پیشگام ارائه خدمات غرفه سازی ارزان و با کیفیت است. اگر شما به دنبال غرفه نمایشگاهی ارزان هستند می توانید با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. ما آماده ایم تا غرفه نمایشگاهی شما را به یک تجربه خاص و به یاد ماندنی تبدیل کنیم.

دکمه بازگشت به بالا