برون مرزی

بایدن در 4 ایالت کلیدی پیشتاز است/رکوردشکنی معاون اوباما در کسب آرای الکترال

دموکرات ها همچنان تحت سلطه نظرسنجی ها هستند.

طبق نیویورک تایمز ، نظرسنجی های گروه بین المللی آنا ، کالج مرز و تایمز خبرهای خوبی برای دموکرات ها دارند – جو بایدن در چهار ایالت بزرگ از پنسیلوانیا ، ویسکانسین ، فلوریدا و آریزونا از رقیب جمهوری خواه خود پیشی می گیرد.

به گفته جاناتان مارتین ، خبرنگار ارشد روزنامه نیویورک تایمز ، نظرسنجی ها نشان می دهد که بایدن در چهار ایالت بزرگ به دلیل مشارکت بالای رأی دهندگان که در سال 2016 رای نیاوردند ، برتری آشکاری نسبت به ترامپ دارد. در انتخابات و اکنون قصد دارد به دموکرات ها رأی دهد.

در ویسکانسین ، بایدن 51 درصد جمع آوری کرد. رأی و D. ترامپ – فقط 41 درصد. بایدن نیز 49 درصد امتیاز کسب کرد. رأی در آریزونا ، برای تأخیر D. Trump – 43 درصد. در فلوریدا ، بایدن 47 درصد و ترامپ 44 درصد و در پنسیلوانیا ، بایدن 6 درصد امتیاز کسب کرده است. آرا More بیشتر از D. Trump که 49 درصد آرا دارد.

بایدن و کوتاه

معاون رئیس جمهور اوباما بیشترین رأی انتخابات از سال 2008 را به خود اختصاص داده است

علاوه بر این ، حضور بایدن در نقشه کشور انتخابات نشان می دهد که موقعیت او در روز انتخابات از هر نامزد ریاست جمهوری دیگر از سال 2008 بهتر است. طبق نظرسنجی ها ، در سال 2008 باراک اوباما 365 رأی آورد و معاون وی توانست 375 رأی کسب کند.

ترامپ در دانشکده انتخابات ناموفق است و نمی تواند به اندازه 270 رأی ، که حداقل تعداد آرا برای ورود به کاخ سفید است ، جمع کند. حال ، اگر بایدن بتواند در سه ایالت از چهار ایالت فوق الذکر آرا عمومی را بدست آورد ، احتمالاً برنده همه انتخابات خواهد بود.

در روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی ، بایدن یک برتری متوسط ​​نسبت به ترامپ در فلوریدا داشت که برای جمهوری خواهان خبر خوبی نبود. طبق نظرسنجی های انجام شده توسط تایمز در بهار ، بایدن تاکنون در رای دادن به رای دهندگان پیروز بوده و در این مدت هرگز از ترامپ عقب نماند ، به ویژه در ایالت هایی که نقش مهمی در انتخابات دارند.


بیشتر بخوانید:

رای دهندگان آمریکایی بایدن را به ترامپ ترجیح می دهند

نتیجه آخرین نظرسنجی ها تا سال 2020


تا اواسط روز شنبه ، بیش از 90 میلیون آمریکایی از طریق پست رای داده بودند. در سه ایالت آریزونا ، ویسکانسین و فلوریدا ، اکثر پاسخ دهندگان به تایمز گفتند که برگه های رای خود را از طریق پست ارسال می کنند ، این بدان معناست که بایدن در این سه ایالت غالب است.

دانشکده انتخاباتی کوتاه مدت است و نمی تواند به اندازه 270 رأی ، که حداقل تعداد آرا برای ورود به کاخ سفید است ، جمع کند.

چهار ایالت در سال 2016 تفاوت اندکی ایجاد کردند. دونالد ترامپ برنده اکنون در همه این ایالت ها عقب مانده است ، که با نزدیک شدن به انتخابات برای او فاجعه بار است. او حتی در نظرسنجی های میشیگان موفق نمی شود. ترامپ سعی می کند فقط با ابراز تردید و شبهه در روند انتخابات طرح ریزی کند.

ترامپ به دنبال ایجاد تقلب در انتخابات در اذهان عمومی است

وی خطاب به هواداران پنسیلوانیا گفت: “مردم ما باید هفته ها منتظر بمانند تا برنده واقعی اعلام شود ، این بدان معناست که او احتمالاً با شمارش آرا یا حتی روند رأی گیری مخالفت خواهد کرد زیرا او قبلاً خود را یک بازنده می داند و می خواهد آخرین نفری باشد که به پای صندوق های رای می رود.” شانس خود را برای اقامت در کاخ سفید برای چهار سال دیگر امتحان کنید.

موقعیت ترامپ در فلوریدا ، ایالتی که بیشترین تعداد اسپانیایی را در اختیار دارد ، طی چهار سال گذشته اندکی بهبود یافته است ، اما در این ایالت از محبوبیت وی در میان سفیدپوستان تحصیل کرده کاسته شده است. به طور کلی ، ترامپ با مخالفت ملی زنان ، افراد رنگارنگ ، رای دهندگان در شهرهای کوچک و مناطق روستایی ، پیر و جوان ، به ویژه در مناطق اولیه روبرو است.

انتهای پیام / 4155 /

دکمه بازگشت به بالا