اقتصادی

بار کشتی‌هایی که خدمه “کرونا مثبت” دارند، چه می‌شود؟

ترندونی / خوزستان اهواز جندی شاپور ، رئیس دانشگاه پزشکی ، آخرین وضعیت کنترل مرز در خوزستان را در برابر ویروس دلتا کرونا توضیح داد.

دکتر فرهاد ابوالنجادیان گفت: Delta corona نوع جدیدی از جهش تاجی به نام تاج هند است. شیوع این گونه بسیار بیشتر از تاج انگلیسی است.

به گزارش ترندونی ، وی به اقدامات چشمگیر در کنترل مرز برای جلوگیری از دسترسی به دلتا کرونا اشاره کرد و افزود: در زمینه هواپیمایی پروازها به هند و پاکستان متوقف شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به وضعیت ترافیک در مرزهای زمینی خوزستان نیز گفت: هنوز آزمایش PCR از همه افراد در مرزهای چذابه و شلمچه گرفته می شود زیرا ما نتایج آزمایشگاهی خارج از کشور را قبول نداریم. افراد در قرنطینه در مرز باقی می مانند و در صورت منفی بودن آزمون مجاز به ورود به کشور هستند ، اما در صورت مثبت بودن آزمون ، آنها به مبدا بازگردانده می شوند.

ابوالنجادیان اظهار داشت: مسافران و کشتی های هر پنج بندر خوزستان در منطقه دریا آزمایش می شوند. در صورت مثبت بودن آزمایش ، کشتی منزوی می شود و اکنون شش کشتی در بنادر خوزستان منزوی شده اند.

وی که در این برنامه تلویزیونی صحبت می کرد ، افزود: همه اعضای کشتی در بنادر به ویژه بندر امام آزمایش می شوند و در صورت مثبت بودن آزمایش ، افراد قرنطینه و بار کشتی به صورت مکانیکی تخلیه می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا