جامعه و خانواده

ایجاد ۹۰۰۰ شغل مستقیم برای روستاییان و عشایر تهران

مدیرکل دفتر روستایی استان تهران و شوراهای استانی ، براساس جذب 310 میلیارد جلد اعتبار از صندوق توسعه ملی برای توسعه پایدار روستایی ، حدود 9000 شغل مستقیم و 12000 شغل غیرمستقیم را برای ساکنان روستایی و عشایر در تهران اعلام کرد. تهران از نظر پوشش صندوق های بیمه روستایی رتبه اول کشور را دارد.

مصاحبه با ترندونی Masoumehas Parandvaras وی در تشریح بیمه جمعیت روستایی استان تهران گفت: پوشش بیمه ای جمعیت روستایی یکی دیگر از خدمات رفاهی است که به مردم روستا ارائه می شود به گونه ای که امروز می توان گفت استان تهران یکی از بهترین استان ها در بیمه روستایی و عشایری است.

وی افزود: این مهم محقق نشده است ، مگر به رغم خرد جمعی و نگرش مثبت استاندار تهران در این باره که گام بزرگی در جهت رفاه جامعه روستایی بوده است. از نظر حجم صندوق های بیمه روستایی ، استان تهران با 17.2 درصد از این پوشش بیمه ای در استان تهران در مقایسه با میانگین کشوری 8.9 درصد رتبه اول کشور را دارد که این خود اقدامی ارزشمند و مثر است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود ، با تشریح وضعیت اخیر در روستاهای روستایی در تهران ، با تأکید بر اقدامات م forثر برای اشتغال پایدار روستایی و توسعه مهاجرت معکوس در مناطق روستایی ، گفت: البته یکی از راه های حل مشکلات کشور رسیدگی به مناطق روستایی است. توسعه پایدار روستایی می تواند بسیار مثر باشد ، بنابراین من از همه دستگاه های اجرایی می خواهم که از تمام ظرفیت موجود برای تعامل و هم افزایی ، افزایش رشد خدمات در مناطق روستایی و افزایش کمیت و کیفیت زندگی جامعه استفاده کنند. روستاها و عشایر بسازید.

وی ادامه داد: اقدامات ارزنده ای در دولت یازدهم و دوازدهم برای توسعه زیرساخت های روستایی انجام شده و اعتبارات ارزش افزوده علاوه بر خدمات دولتی ، کار خوبی برای خانه های روستایی ، راه ها و … انجام داده است. در زمینه زیرساخت ها ، وظیفه ما در قبال عشایر و جمعیت روستایی است و در شرایطی که فضای روستایی و فیزیک آماده می شود ، خدمات رفاهی به روستاها نیز ارائه می شود.

وی تأکید کرد: در واقع علاوه بر توسعه روستایی ، باید به رفاه جمعیت روستایی نیز توجه داشته باشیم که خوشبختانه تلاش زیادی برای اشتغال انجام شده است که این خود عامل مهمی در توسعه پایدار روستایی است. محل صندوق توسعه ملی 381 میلیارد جلد برای استان تهران برای اشتغال پایدار جمعیت روستایی و عشایر بود که 310 میلیارد جلد آن را جذب کردیم.

گروه اشتغال زایی ، با جذب 310 میلیارد منبع مالی از صندوق توسعه ملی ، همچنین گفت که این سایت مهم باعث ایجاد بیش از 9000 شغل مستقیم و 12000 شغل غیرمستقیم در استان تهران ، از این رو کارآفرینی و محل کار شده است. در روستاها ارائه می شود.

به گفته وی ، دستیابی به ظاهر یک روستا و درخواست یک روستایی برای ماندن در روستا واقعاً غیرممکن است. البته امروزه افراد در تلاشند تا مشکل اشتغال را حل کنند و یکی از اقدامات موثر تزریق منابع مالی از صندوق ذخیره ارزی برای ایجاد اشتغال است. پایدار بود که در حفظ جمعیت روستایی در حومه شهر و مهاجرت معکوس بسیار م effectiveثر باشد که این نیز یکی از شعارهای احتیاط و امیدواری دولت بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا