فرهنگ و هنر

انیمیشن «خانه» در فینال جشنواره ایتالیایی

انیمیشن خانه به تهیه کنندگی و کارگردانی حامد عزیزی نامزد دریافت جایزه جشنواره بین المللی فیلم قهرمان ایتالیا شد.

به گزارش ترندونی، انیمیشن «خنا» به نویسندگی حامد عزیزی در ژانر درام و علمی تخیلی ساخته شده است که به موضوع حفاظت از محیط زیست می پردازد و مدت زمان آن یک دقیقه است.

خانه با نگاهی آینده نگر و هشداری به مردم ساخته شده است و در خلاصه داستان آن آمده است: «خیلی دور، خیلی نزدیک، همه می خواهند به اصالت خود برگردند و دل در خانه آرام می گیرد. بیایید از خانه خود محافظت کنیم. “»

این انیمیشن محصول سینمای مستقل و تجربی است و تنها نماینده ایران در این جشنواره است. پخش بین المللی انیمیشن خانگی توسط استودیو چهار و هرنان اورتیز.

این انیمیشن قبلاً نامزد بهترین انیمیشن کوتاه از جشنواره فیلم مک‌مینویل آمریکا و همچنین جایزه بهترین جلوه‌های بصری آینده‌نگر از جشنواره Puerto Cesareo و جایزه بهترین انیمیشن نگاه خلاق شده است. در رشته معماری شهری آینده از جشنواره فیلم عجمان، امارات

این جشنواره از سه بخش فیلم و سریال بین‌المللی، تلویزیون و پخش اینترنتی (با محوریت علمی تخیلی، فانتزی، ترسناک، هیجان‌انگیز، اکشن ماجراجویی، کمیک) و فیلم‌ها و سریال‌های کوتاه با محوریت ژانرهای واقعی و فانتزی تشکیل شده است.

از 24 تا 26 نوامبر (3 تا 5 آذرماه) سومین جشنواره بین المللی فیلم قهرمانان ایتالیایی در رم برگزار می شود. شرکت‌کنندگان در این جشنواره در بخش‌های انیمیشن، فیلم کوتاه، آکادمی، مستند و موزیک ویدئو به رقابت می‌پردازند و به برندگان هر بخش جوایزی اهدا می‌شود.

انیمیشن غیر دیالوگ خانا سازندگان: نویسنده، کارگردان و تهیه کننده حامد عزیزی، جلوه های ویژه و انیمیشن و تدوین: حامد عزیزی، صدا و موسیقی: ایوان (تخلف)، مدیر پروژه: استودیو چهار، روابط عمومی: فاطمه آذری.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا