عمومی

انتخاب اصلح تکلیف شرعی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های نماز جمعه خورموج اظهار کرد: امام رضا (ع) در روایتی بزرگ‌ترین فضیلت امام علی (ع) که در قرآن آمده را فضیلت مباهله می‌داند.

وی اضافه کرد: در جریان مباهله تنها بانویی که قابلیت همراهی رسول خدا را داشت و تعبیر زن بر او اطلاق شد حضرت فاطمه زهراست، حسن و حسین فرزندان رسول خدا و از علی به نفس پیامبر اطلاق شد.

امام جمعه دشتی بیان کرد: همان‌طور که در مباهله همه ایمان در مقابل کفر قرار گرفت، امروز، همه ایمان یعنی انقلاب و نظام اسلامی در مقابل کفر قرار گرفته است و همان‌طور که اقتدار معنوی پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت او توانست دشمن را از میدان خارج کند، به لطف الهی ملّت ایران نیز با اقتدار و ایمان خود دشمن را از میدان خارج خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بی‌اعتناترین سیاستمداران دنیا به حقوق بشر آمریکایی‌ها هستند، و امروز غزه نمایشگاهی از حقوق بشر آمریکای است.

زاهددوست بیان کرد: به تعبیر رهبر عزیزمان دوام، قوام، عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا، متوقف به حضور مردم است.

وی افزود: امیدوارم با لطف الهی و در سایه بصیرت و هوشیاری ملت ایران رئیس جمهوری انقلابی ولایی مردمی با رأی بالا انتخاب شود و دشمنان ما از همه توطئه‌ها نقشه‌ها و خیالات خامی که داشته‌اند مأیوس و ناامید شوند.

امام جمعه دشتی خاطرنشان کرد: مردم عزیز ما هیچ وقت نخواهند گفت که فرقی نمی‌کند چه کسی رئیس جمهور باشد.

وی افزود: ملت ما در دوران شهید رئیسی دیدند که خیلی فرق می‌کند چه کسی رئیس جمهور باشد. کسی که خود را خادم مردم بداند و درد آشنا باشد یا کسی که با مردم فاصله دارد و از مشکلات مردم خبری ندارد.

زاهددوست بیان کرد: تکلیف شرعی ماست که به دنبال اصلح باشیم، و در انتخاب خود به دنبال کسی باشیم که خود را خادم مردم بداند نه رئیس مردم و کسی که خود را وقف کار جهادی کند.

وی گفت: رهبر عزیزتر از جان ما روز عید غدیر فرمودند هر کس رئیس جمهور شد بین خود و خدا عهد کند که کسی که ذره‌ای زاویه با انقلاب، نظام و امام دارد به کار نگیرد.

امام جمعه دشتی بیان کرد: کسی که دلبسته آمریکا باشد و با لبخند دشمنان مات و مبهوت شود خدمتگزار خوبی برای ملت مسلمان و انقلابی ما نخواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا