فرهنگ و هنر

امیدوارم جشنواره مریوان زمینه‌ساز اتحاد منطقه‌ای شود

مراسم رونمایی از پوستر پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی ماریوانو چهارشنبه 19 اکتبر برگزار شد.

به گزارش ترندونی ، بر اساس روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، در ابتدای این مراسم که با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و جهت گیری اسلامی ، مریوان و مدیرکل هنرهای نمایشی در مجلس شورای اسلامی ، عبید رستمی ، مدیر و جشنواره استان کردستان اردشیر صالح پور ، سعید اسدی ، محمد لارتی ، رئیس گروه نمایشی و آوایی و حمید ساروخانی ، رئیس اداره هنرهای تجسمی و ادبی بنیاد شهید و امور ایثارگران بودند. در سالن کنفرانس وزارت ارشاد برگزار شد. هنرهای نمایشی ما می تواند نوعی روش و تعالی ایجاد کند و همچنین می تواند ملت ها ، کشورها و گروه های دیگر را از کشورهای دیگر به ارمغان بیاورد. تا حد امکان در این رویداد هنری شرکت کنند و راه را برای وحدت منطقه ای هموار کنند.

شالویی از همه کسانی که برای سازماندهی این رویداد هنری زحمت کشیدند تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که با پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوانو ، مردم ، ملل مختلف و گروه های شرکت کننده یکدیگر را بیشتر بشناسند.

سرپرست معاون وزیر هنر افزود: امیدوارم برگزاری این رویداد هنری و این آشنایی از طریق هنرهای نمایشی بتواند دوستی ، عشق و دوستی بیشتری بین مردم ، به ویژه ملت های مسلمان ایجاد کند و در نهایت به صلح پایدار برسد. “

علاوه بر این ، نماینده شیوا قاسمی پور ، مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی کوتاهی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت ، امکان برگزاری این رویداد مهم هنری در شرایط سخت کاری را مورد بحث قرار داد و ابراز امیدواری کرد که برای بازداشت ماریوانو تلاش شود. خیابان. یک جشنواره تئاتر می تواند دوستی و عشق بیشتری را تقویت کند. همه بازیگران ، به ویژه کشورهای مسلمان را ایجاد کرده است و سرانجام قادر خواهد بود به هدف نهایی خود یعنی ایجاد امنیت و صلح پایدار برسد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا