حوادث و رویدادها

امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ هزار نفر در حوادث جوی/ اعلام ۳ استان دارای بیشترین آسیب‌دیده از سیل

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۲۵۰ هزار نفر آسیب‌دیده و در راه مانده در عملیات جوی امدادگران جمعیت هلال احمر در ۳۲۸ روز گذشته خبر داد.

به گزارش ترندونی، صادق محمودی، با اشاره به این که شش درصد از عملیات‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مربوط به ماموریت‌های جوی است، گفت: از اول فروردین تا ۲۲ بهمن‌ماه خدمات امدادی سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر به ۲۵۰ هزار و ۷۲۵ آسیب‌دیده و در راه مانده ارائه شده است که ۳۲ هزار و ۳۶۶ نفر آسیب‌دیده اسکان اضطراری پیدا کردند و ۲۵۱ مصدوم نیز به صورت زمینی و هوایی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: بیشترین امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی در استان چهارمحال و بختیاری با امدادرسانی به ۲۹ هزار و ۴۳۵ نفر انجام شده و پس از آن کهگیلویه و بویراحمد با ۱۸ هزار و ۶۶۷ نفر و سیستان و بلوچستان با ۱۷ هزار و ۵۳۳ نفر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

سرپرست سازمان امداد و نجات با بیان این که بیشترین امدادرسانی در برف، کولاک و کاهش شدید دما با ۲۳ هزار و ۶۱۱ نفر در خراسان رضوی انجام شده است، گفت:‌ پس از خراسان رضوی در استان چهارمحال و بختیاری به ۱۷ هزار و ۳۰۹ نفر و در اصفهان به هشت هزار و ۸۵۹ نفر خدمات امدادی ارائه شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا