استان ها

اقتدار نظامی و اقتصادی آمریکا در حال افول و فروپاشی و سیر قهقرایی است

قدرت نظامی و اقتصادی آمریکا رو به افول، فروپاشی و پسرفت است

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: با افول و تنزل جایگاه آمریکا در منطقه و جهان، نفوذ نظامی و اقتصادی این کشور در مسیر قهقرایی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار فرهنگ ترندونی از کزوین; رزمایش اعزامی گروه های جهادی خدمت کشوری و دهمین یادواره شهدای رجا و باهنر و کارگران استان قزوین روز سه شنبه با حضور سردار رئیس سازمان بسیج مستضعفان سردار غلامرضا سلیمانی برگزار می شود. کفیل مسئول بسیج ادارات، سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی، کبیری فرماندار معاون سیاسی، سردار آتانی فرمانده نظامی استان، سراندونی معاون عمرانی استانداری، مدیران اجرایی. پیکرهای شهدا و بسیجیان ادارات در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین چیدمان شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در این مراسم گفت: بذر انقلاب اسلامی در عاشورا پاشیده شد و با کمک علما، رهبران و مردمی که بیرون آمدند، این بذر رشد کرد و بذر انقلاب از دل آن رویید و به ثمر نشست. .

image_2022_8_30-12_45_4_418_zUy

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی موهبتی الهی بود که به ملت ایران داده شد که فداکاری بزرگی از خود نشان داد، اما عظمت آنچه به دست آمد آنقدر گسترده است که اگر در یک جام باشد، صلابت و شهادت در جامی دیگر است. ، عظمت انقلاب را بیشتر می توان دید.

سلیمانی افزود: نمی توان از عظمت موهبت الهی صحبت کرد، اما اگر عمق بینش را گسترش دهیم به این عظمت پی خواهیم برد.

رئیس سازمان بسیج مصطفان یادآور شد: همه قدرت های جهانی و توانمندی های منطقه ای و جهانی مقابل ما ایستادند و دولت های مقتدر را علیه ما بسیج کردند اما امروز آمریکای جنایتکار 50 درصد قدرت نظامی و 25 درصد قدرت اقتصادی جهانی را در اختیار دارد. غرب آسیا نمی تواند گسترش یابد.

وی اعلام کرد: آمریکا که اگر در کشور عطسه می کرد طوفان بود، امروز با قدرت نظامی و اقتصادی خود دیگر آن نفوذی را که در گذشته داشت، ندارد و این نفوذ به شدت کاهش یافته است.

image_2022_8_30-12_45_3_346_9RY

سردار سیلمانی گفت: نهادهای راهبردی غرب نیز تأیید می کنند که آمریکا در حال افول، فروپاشی و پسرفت است که نشان می دهد ایران اسلامی موفق بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور تصریح کرد: ملت ایران توانسته است بزرگترین ائتلاف تبلیغاتی، نظامی و رسانه ای علیه خود را خنثی کند و از یک نقطه عطف تاریخی عبور کند.

image_2022_8_30-12_45_22_982_kQq

وی افزود: همه مولفه هایی که برای ایران اسلامی نیاز داریم اعم از فرهنگی، سیاسی، امنیتی و نظامی روند صعودی را نشان می دهد که نشان از موفقیت های کشور در دهه های اخیر است.

در این مراسم از 10 خانواده کارگر شهید استان قزوین به نمایندگی از 63 کارگر شهید تجلیل شد.

استان قزوین 63 کارگر شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا