استان ها

افزایش سرعت چرخه تولید محصولات دانش‌بنیان از ایده تا نمونه اولیه/ موانع چرخه تولید چگونه باید رفع شود؟

مسعود طاهری لاری با استناد به عنوان 1400 ساله «ساخت ؛ نقش و جایگاه دانشگاه در دستیابی به این هدف: با توجه به اهمیت ترویج و توسعه فرهنگ اقتصاد دانش ، انجام تحقیقات مبتنی بر نیاز و ایجاد رفاه دانشجویان ، کارمندان و دانشجویان آزاد اسلامی ، دانشگاه مشهد با مطالب بسته های تشویقی و معنوی ضروری است.

وی افزود: “طبق مقررات مربوط ، گروه های دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از تولید این دانشگاه حمایت كنند. با این حال ، برای حمایت و تسریع در زمینه مسائل مربوط به تولید ، تلاش بیشتری برای حذف موانع موجود پس از اخذ مجوزهای لازم لازم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان رضوی در خراسان ، در پاسخ به این س ،ال که چگونه دانشگاه می تواند از بخش تولیدی کشور حمایت کرده و موانع موجود در این مسیر را برطرف کند؟ وی اظهار داشت: با اجرای طرح مطالعه دانشکده دانشگاه آزادو برای کارخانجات صنعتی و خانگی (اقدامات مشابهی توسط وزارت علوم با نوشتن بخشنامه و راه اندازی سیستم اجرایی انجام شد) ، این دانشگاه می تواند مشکلات تولید را برطرف کرده و به مرور زمان مسائل تحقیق را توسط رسیدگی به موانع چرخه تولید در حمایت از بخش.

به فعالان اقتصاد دانش انگیزه بیشتری دهید

طاهری لاری ، با ایجاد ظرفیت و ظرفیت دانشگاه آزادو اسلامی در استان رضوی ، استان خراسان ، برای اجرای 1400 شعار ، خاطر نشان کرد: با توجه به وسعت این دانشگاه (25 گروه ، مرکز و دانشکده سما) ، تنوع آب و هوایی ، تنوع جغرافیایی (امکان صادرات به کشورهای همسایه افغانستان و ترکمنستان) ، مزایای محلی و موقعیت خاص مذهبی مشهد ، تجهیزات پیشرفته ، آزمایشگاه های واحدهای دانشگاه های استانی هراسان رضوی و کارگاه های پیشرفته ، مراکز رشد واحد فناوری و مراکز نوآوری آزاد اسلامی استان استادی رضوی دانشگاه خراسان قادر به تحقق شعار سال خواهند بود.

در پاسخ به س nextال بعدی ، آیا شما در تحقق جهش تولید موفق شدید؟ یادآوری شد: سال گذشته ، دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با تسریع در پشتیبانی از پروژه های دانش بنیان و اقتصادی توسط دانشگاهیان استان و ارائه آن به یک بنیاد تحقیقاتی برای ایجاد محل ، چرخه تولید دانش بنیان را افزایش داد. محصولات از ایده تا نمونه اولیه تولید.

چوراسانو رضوی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ، توضیح داد: تسهیل امور مربوط به حمایت از نهاد دانشگاهی رئیس جمهور ، استقلال بیشتر استان در سرمایه گذاری و اقتصاد دانش ، انگیزه های بیشتر برای فعالان اقتصاد دانش و استفاده بیشتر از واحدهای دانشگاهی در تولید و رونق آن .

انتهای پیام / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا