استان ها

اعلام مناطق پنج‌گانه برگزاری مسابقات قرآن در مازندران

اعلام پنج منطقه در مورد برگزاری مسابقات قرآن در مازندران

ترندونی / مازندران رئیس اداره امور قرآن بنیاد عمومی و امور خیریه مازندران از برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات شهر قرآن کریم در استان خبر داد و گفت: مرحله شهرستان این مسابقات در سطح منطقه در مازندران برگزار می شود ، مثل سال گذشته

مصطفی سیفی با اشاره به برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران ، گفت: این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران با محوریت پنج منطقه با رعایت مقررات بهداشتی برگزار می شود.
وی افزود: منطقه 1 در تالار توحید شهر بهشهر در خیابان باهنر به مدت دو روز متوالی دوشنبه 14 تیر ، سه شنبه 6 تیر ساعت 8 صبح انجام می شود و گلوگاه و نکا نیز شهرهای تابعه خواهند بود.
رئیس اداره امور قرآن صندوق عمومی و امور خیریه مازندران افزود: منطقه 2 این مسابقات چهارشنبه 7 تیرماه ساعت 20 برگزار می شود. در ساریس ، امامزاده عباس (ع) و میانمار یک شهر تابعه خواهد بود.
گاوصندوق ها گفتند: منطقه 3 امامزاده قاسم (ع) بابل شنبه 10 تیرماه ساعت 8 صبح برگزار می شود و قائمشهر ، بابلسر و بندپی نیز شهرهای مرتبط خواهند بود.
وی ادامه داد: یکشنبه ، 11 تیر ، ساعت 8 شب. چهارمین منطقه مسابقات شهرستان آمام امامزاده ابراهیم (ع) این دوره برگزار می شود که در آن نور ، لاریجان ، بلده و مهودآباد نیز شهرهای همراه خواهند بود.
رئیس اداره امور قرآن صندوق عمومی و امور خیریه مازندران یادآور شد: شیرود تنکابن ، منطقه 5 این مسابقات امامزاده سید حسین (ع) ، دوشنبه 12 تیرماه ساعت 8.00 صبح در O رامسر ، نوشهر برگزار می شود. . ، چالوس و عباس آباد نیز شهرهای مرتبط خواهند بود.
در پایان ، گاوصندوق ها خاطرنشان كردند: چهل و چهار مسابقه قرآن كریم در زمینه های تلاوت علمی ، قرائت ، حفظ قرآن كریم ، تفسیر كلی قرآن كریم ، اذان ، تلاوت ، همراهی ، و هماهنگی قرآن کریم. از 5 جولای هشت روز برگزار می شود. این کار تا 12 ژوئیه سال جاری در شهرهای استان ادامه خواهد داشت.
وی سرانجام براساس روابط عمومی اداره کل کمک های خیریه و امور خیریه مازندران گفت: بهترین افراد در هر مسابقه منطقه ای به مرحله استانی راه پیدا می کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا