فرهنگ و هنر

اطلاعیه ویژه خبرنگارانی که تاکنون مشمول اینترنت هدیه نشده‌اند

خبرنگارانی که واجد شرایط دریافت هدیه آنلاین روز خبرنگار نیستند، می توانند برای تکمیل و ارسال مدارک شامل استخدام، سوابق تحصیلی، اطلاعات تخصصی و تخصصی به بخش روزنامه نگاری سامانه جامع رسانه مراجعه کنند. مدیر سامانه در قسمت خبرنگاران به آدرس e-rasaneh.ir/Page_Show.aspx?PageID=20 اسامی خود را طی روزهای آینده به وزارت حمل و نقل ارسال کند.

به گزارش ترندونی، به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، با هماهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مقرر شد امسال برخلاف سال های گذشته که اپراتورها اینترنت را برای خبرنگاران ایجاد کردند. در فهرست های قدیمی، فهرست خبرنگاران و فعالان رسانه ای به روز رسانی سامانه جامع رسانه ای کشور به وزارت حمل و نقل ارسال شود.

بر این اساس، خبرنگاران متقاضی هدایای آنلاین همچنان فرصت دارند با مراجعه به پورتال خدمات ملی هوشمند دولت از واجد شرایط بودن خود مطلع شوند.

لیست خبرنگاران واجد شرایط پس از پایان مهلت اهدای آنلاین (پایان روز سه شنبه، 25 اوت) برای اپراتورها ارسال خواهد شد.

در مرحله اول فهرستی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای با شرط عضویت فعال در سامانه جامع رسانه به وزارت حمل و نقل ارائه شد، اما از آنجایی که ممکن است تعدادی از خبرنگاران از این فهرست باقی مانده باشند، مقرر شد فهرست تکمیلی ارسال شود. لذا خبرنگارانی که هنوز هدیه اینترنتی دریافت نکرده‌اند می‌توانند با ورود به بخش خبرنگاران سامانه رسانه‌های گروهی به نشانی e-rasaneh.ir مدارک خود را تکمیل و اسامی خود را به وزارت حمل‌ونقل ارسال کنند. دفعه بعد اینترنت ایجاد کنید

انتهای پیام
شایان ذکر است با توجه به تعداد زیاد رسانه های دارای مجوز (12500 رسانه) و نیاز به پاسخگویی یکسان به نیازهای رسانه ها، کلیه امور پشتیبانی دفتر مطبوعاتی از جمله معرفی اینترنت، اعتبار هنری. صندوق و غیره از طریق این سامانه انجام خواهد شد. و تمامی فعالان رسانه ای می توانند به این سامانه بپیوندند.

دکمه بازگشت به بالا