عمومی

اشتغال‌زایی از برنامه‌های ما است/لزوم وحدت حوزه و دانشگاه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمدعلی ذوالفی گل ، صبح امروز در کنگره ملی یاد شهید مدنی با بیان اینکه هر روز بر قدرت سنگین و قدرت نظامی ما افزوده می شود ، گفت: “امیدواریم با تلاش مسئولان فرهنگ ، قدرت نرم کشور توسعه خواهد یافت. “شهدای مقدس محراب ، بزرگان و روشنفکران جامعه ، قدرت نرم نظام اسلامی افزایش می یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه عاقبت به خیری بزرگترین نعمت خدا برای انسان است ، ادامه داد: ما معتقدیم که هر افسر و رهبری که در جهت اهداف شهادت قدم برمی دارد و تلاش می کند قطعاً عاقبت خوبی خواهد داشت و اگر در مقابل دستورات شهید قدم بردارد ، پایان به پایان می رسد. خوب نباش شد.

وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری ، بر اساس ویژگی های استثنایی شهید مدنی ، از جمله ادغام و سیستم بندی ، وظیفه خود را اولویت خود دانست و گفت: “روحانیون برجسته همیشه در حفظ سرمایه اجتماعی و همیشه تلاش می کنند. ملجاء مردم در امنیت بودند.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال و فرصت های شغلی یکی از برنامه های ما است که اگر حوزه های علمیه نزدیک موسسات و دانشگاه ها باشد ، نتیجه این وحدت تاثیر عمده ای خواهد داشت.

ذوالفیگل گفت: “اگر روحانیت یکی از اهداف خود را ایجاد اشتغال و رونق شغلی قرار داده و از بزرگان بخواهند در رونق تولید سرمایه گذاری کنند ، خواهند دید که جوانان با آنها و نظام و قدرت ملایم روحانیت همراه خواهند بود. افزایش خواهد یافت. “

دکمه بازگشت به بالا