فرهنگ و هنر

از نگرانی های مربوط به زندگی هنرمندان در دوره کورونا



مدیر موسیقی ملی با تأکید بر اهمیت مقابله با زندگی با استعدادترین هنرمندان کشور ، از مسئولان خواست تا موضوع را برطرف و به این هنرمندان کمک کنند.

به گزارش ترندونی ، حمیدرضا نوربخش که به گروه “ناظر” پیوست ، همچنین قول داد تشویق 1900 هنرمند خانه موسیقی برای پیوستن به این گروه و به نمایش گذاشتن آثار هنری برای افرادی که امروز با زندگی در خانه های خود دست و پنجه نرم می کنند.

کمپین “Observer” در اوایل ماه آوریل برای کمک به بهبود سلامت جامعه راه اندازی شد و گروهی از هنرمندان بیانیه ای را توصیف کردند که مشغول فعالیت خود در طی 100 روز آینده برای ایجاد آثار هنری در سایت در طی یک رویداد اجتماعی است.

نوربخش با بیان اینکه در برنامه تلویزیونی “بگذارید به خانه برویم” ، اضافه کرد: همه ما در بین حرفه ای ها هستیم و مردم را دوست داریم و همراهی می کنیم و وقتی بحران پیش می آید ، باید به آنها کمک کنیم تا با آن کنار بیایند. جنبش فعال گرایانه همواره نشان داده است که در همه مکان ها توسط مردم نمایندگی می شود و قلب آن به گوش مردم و جهان می رسد. اکنون ما باید با مشکلات جهانی مقابله کنیم.

وی گفت: از اعضای خانه موسیقی خواسته شده است تا برای شاد کردن مردم ثبت نام کار کنند و امیدوارم مردم شرکت کنند و در خانه باشند.

آخر اینکه ، مدیر خانه موسیقی درباره زندگی هنرمندان صحبت کرد و گفت: “آنچه در اینجا اتفاق می افتد برای همه مردم ، بلکه برای افراد با استعداد نیز یک چالش است.” فعالیت های موسیقی ، مانند کنسرت ها و سخنرانی ها ، که برای افرادی در این زمینه پول جمع کرده است ، اکنون بسته شده است. هنرمندان محلی در روزهای آخر سال شرایط بدی را پشت سر گذاشتند. من از دولت و تنظیم كنندگان می خواهم كه از این بخش حمایت كنند تا هنرمندان بتوانند انسانهای خونگرم را توسعه دهند و به آنها كار كنند.

در ادامه برنامه ، قاسم رفعتی دوباره به هم پیوست و از وی خواسته شد كه این روزها یك یا دو كار عمومی را در خانه انجام دهد ، البته بدون اسلحه ، به نفع او.

رافتی همچنین ادامه داد: از خدا می خواهم که به کارمندان بیمارستان سلامتی و پاداش دهد.

مشاهدات مشابه با پخش شدن coronaviruses در سراسر کشور آغاز شد و تیمی از عکاسان از اقشار مختلف زندگی اعلام کردند که کارتونهایی از افرادی را که تحمل پایداری مسکن را دارند ، تهیه و منتشر کرده اند و از جلوگیری از آسیب کورو ویروس هشدار داده اند. انستیتو وسترن هنرمندان حامی این گروه ها است. در همین حال ، امضاهای 500 هنرمند از حوزه های مختلف سینما ، تئاتر ، موسیقی و هنر برای پیوستن به جنبش Observer جمع شده اند.

در روزهای اخیر برنامه “بیایید یک خانه بمانیم” دقایقی از انبار خود را اختصاص داده است و در این مورد ، با هنرمندانی چون علی نصیریان ، ایرج راد ، داود گنجایی ، مجید مظفری ، پرویز پورحسینی و دیگران صحبت کرده است.

انتهای پیام


این مقاله بر پایه سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار خبر می نماید، بنابراین مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سامانه بر خط ترندونی هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا