فرهنگ و هنر

از آغاز فیلمبرداری «طرلان» و «صحنه زنی» تا آماده شدن «شاهد»

اخبار فیلم شامل رونمایی از تارلان در اردبیل ، نمایش فیلم کوتاه شاهد و شروع فیلمبرداری در تهران است.

فیلمبرداری ترلان به نویسندگی و کارگردانی سید محمد حسینی در روستاهای هیر در استان اردبیل آغاز شد.

به گزارش ترندونی ، این فیلم داستان پسربچه ای به نام تارلان را روایت می کند که هنگام وقایع عادی زندگی و در برخی موارد با تعصبات ساکنان ویلنیوس با واکنشها و عقاید روبرو می شود.

این فیلم به زبان های بومی و منطقه ای آذربایجانی و ترکی موجود است و لیستی از بازیگران و عوامل این فیلم به زودی منتشر می شود.

پیش از این بازیگران تئاتر و تلویزیون اردبیل از جمله فارمانی فارمانی ، فریبا مهرزاد ، محمدرضا خدایی ، محمد فردین ، ​​مریم ندائی ، جلال محمدلو ، لیلی نظری ، یاشار نادری ، ملکه فتحی با بازیگران جوان؛ ایلیا نوریان ، لی لی شیری ، امیررضا رحیمی نسب در این فیلم منتشر شد.

سید محمد حسینی ، متولد 1976 در اردبیل ، دارای مدرک لیسانس تاریخ است. Terlan اولین فیلم بلند او است.

سید محمد حسینی و عصمت نوریان تهیه‌کنندگان این اثر هستند و اتابک نادری مجری طرح مردمی شککرزاده است.

این فیلم با همکاری آتیه رفاه ، شهرداری اردبیل و بخش های فرهنگ و ارشاد اسلامی ، هلال احمر ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دهیاری هیر و دفتر امور اجتماعی استانداری اردبیل انجام شده است.

فیلم کوتاه The Witness آماده نمایش است

فیلم کوتاه “شاهد” ظرف سه ماه آماده نمایش است. فیلمبرداری اکنون در حال انجام است که در بهمن سال گذشته به پایان رسید و به دلیل شیوع کرونا ویروس به تعویق افتاد.
این فیلم داستان خانواده های جنوب شهر را نشان می دهد که در یک محله در محله جانی گنده لات در جنوب شهر شرکت می کنند که چیزی جز چیزی برای آنها ندارد.

ستارگان فیلم علی اکبر سلیمانی ، وحید جلیلوند ، مائده فالحگری ، معصومه لطیفی و نسرین صداقت نژاد ، سید مصطفی حسینی و بازیگران جوان محمد متین قلی زاده و محمد طاهری.
کارگردان عکاسی این پروژه عزیزاله ارجونی است که پیش از این در سریال شهرزاد با حسن فتحی همکاری داشت.
وحید جلیلوند کارگردان فیلم های کوتاه Mirrors Don’t Lie و مستند We Were Stronger of the Crown هستیم که این دومین تجربه حرفه ای وی است. (وحید جلیلوند همچنین کارگردان فیلم ایرانی وحید جلیلوند است که فیلم هایی همچون چهارشنبه ، 19 ماه مه و تاریخ و بدون امضا را ساخته است.)

شروع کارگردانی به کارگردانی علیرضا صمدی در تهران

اولین تصویر این فیلم زمانی منتشر شد که بهرام افشاری ، مجید صالحی و پیام احمدی نژاد در این فیلم با چهره ها و نقش های مختلف ظاهر شدند.

با توجه به سناریوی اجتماعی “مناظر” که توسط صمدی نگاشته شده است ، حال و هوایی مشتعل خواهیم داشت.

این صحنه در قسمتهای مختلف تهران فیلمبرداری می شود و به زودی به طور همزمان ویرایش می شود.

بازیگران این فیلم بهرام افشاری ، مجید صالحی ، مهتاب کرامتی ، پیام احمدی نژاد ، لیندا کیانی ، محمد مانداری و فرزانه سهیلی هستند.

تهیه کننده این فیلم مجید رضابالا و مسعود مزرعه است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا