جامعه و خانواده

آموزش از راه دور به سوی آموزش تلویزیونی و اینترنتی استانی هدایت شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به جوانب مختلف آموزش مجازی یا آموزش از راه دور تصریح کرد: ما باید این حوزه را به عنوان استان فعال کنیم و هر استان نیاز به استفاده از آموزش تلویزیون و فعال کردن سیستم اینترنت دارد. مطالب مرتبط را به دانشجویان آن رشته ارائه دهید.

امان قلیچ شادمهر در مصاحبه با ترندونی ، با تأکید بر لزوم پرداختن به ابعاد مختلف آموزش از راه دور ، از جمله زیرساختها و کیفیت محتوا ، اظهار داشت: بحث در مورد فضای مجازی در همه زمینه ها یک چالش است ، اما بیشتر در آموزش و پرورش پدید آمده است.

نماینده گنبد کاووف در مجلس با بیان اینکه ما هرگز نباید شاهد تعطیلی آموزش و پرورش در کشور باشیم و به هیچ وجه باید شاهد تداوم آموزش در کشور باشیم ، تصریح کرد: برای بحث درباره آموزش مجازی ابتدا باید به حوزه زیرساخت ها نگاه کنیم ، متأسفانه زیرساخت ها رها شد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: “از طرف دیگر ، نه تنها از معلمان عزیز در این زمینه مشاوره نمی شد بلکه آنها در تصمیم گیری ها قرار نگرفتند و مورد مشاوره قرار نگرفتند. معلمان پیشنهاداتی دادند که باید به آنها ارائه شود.” به خاطر داشته باشید که فقط تعداد معدودی از معلمان غیر معلم در این زمینه برنامه ریزی شده اند و این باید جدی گرفته شود.

شادمهر با اشاره به اینکه در مناطق دور افتاده و مرزی که میزان محرومیت به ویژه بالا است ، در بحث بحث در مورد تجهیزات فنی یا آنلاین مشکلی وجود دارد ، گفت: از طرف دیگر باید از نظر دانش محتوا برنامه های درسی با تنوع دانشگاهی مشکل ایجاد کنیم. دانشجویان و نیاز به پاسخگویی به آنها ، دانش آموزان با یکدیگر صحبت می کنند و چندین پیام رسان نیز وجود دارند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: “بنابراین ، ما باید آموزش از راه دور را در آموزش تلویزیون متمرکز کنیم ، یعنی هر استان باید آموزش تلویزیون را تسهیل کند. علاوه بر آموزش تلویزیون در استان ، باید سیستم اینترنتی استانی نیز فعال شود.” به یاد داشته باشید که هر استان باید برنامه خود را داشته باشد ، زیرا مشکلات و مشکلات استانی مختص آن استان است.

شادمهر در پایان اضافه کرد: “محتوای کیفی در یادگیری از راه دور بسیار مهم است ، اما توانایی دانش آموزان نیز متفاوت است. دانش آموزان از کلاس ها و پیش زمینه های مختلف سرچشمه می گیرند ، بنابراین پیشنهاد می کنم در آموزش مجازی روی موضوع مورد نظر متمرکز شویم.” این کار باید در سطح استان انجام شود تا هر استان بتواند برنامه را مطابق با شرایط خاص خود ارائه دهد اما در هر صورت قطعاً ابعاد آموزش مجازی را در کمیته آموزش و تحقیقات مجلس بررسی خواهیم کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا