حوادث و رویدادها

آموزش‌های پنج ثانیه‌ای آتش نشانی

معاون اجتماعی و فرهنگی خدمات حفاظت آتش نشانی تهران در مورد تاثیر آموزش ایمنی کوتاه بر فرهنگ ایمنی روز افزون گفت: هدف ما این است که شهروند با نگاه کردن به عکس به مدت پنج ثانیه نقطه آموزش ایمنی را به خاطر بسپارد. به ”

رسول هلالی در مصاحبه با ترندونی ، تأثیر آموزش ایمنی کوتاه را برجسته کرد وی گفت: ما به این نتیجه رسیده ایم که آموزش کوتاه مدت می تواند پیامی را که ما می خواهیم به شهروندان خود برساند.

وی ادامه داد: آتش نشانی تولید برنامه های آموزشی را در دستور کار خود قرار داده است. هدف ما این است که شهروند با مرور عکس در پنج ثانیه نقطه آموزش ایمنی را حفظ کند. این درس های کوتاه می تواند تا حد زیادی بر ذهن افراد تأثیر بگذارد و در مواقع لزوم آنها را یادآوری کند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی خدمات حفاظت آتش نشانی شهرداری تهران با تأکید بر اثربخشی آموزش مختصر در ارتقای فرهنگ ایمنی ، گفت: نمودارها عکس های یک صفحه ای هستند که نگاه کوتاهی به شهروندان دارند که پیام ایمنی را به آنها یادآوری می کند. به

وی در پایان گفت: این گزارشات یک صفحه ای توسط آتش نشانان داوطلب تهیه شده است. به دلیل برخی از تخصص آنها ، ما گروه های کاری مختلفی ایجاد کردیم که یکی از آنها گرافیک بود. از آنجا که این افراد مربی هستند ، جنبه های مهم امنیت را می دانند ، از طرف دیگر ، در تولید محتوا تخصص دارند و بنابراین می توانند به افزایش فرهنگ ایمنی و دانش در این زمینه کمک کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا