عمومی

آزمون سخت آجورلو در استقلال

اخیراً مصطفی آجرلو می خواست رئیس فدراسیون فوتبال شود. اما او در انتخابات شکست خورد. با این حال ، اکنون می توان به جرات گفت که موقعیت رهبری جدید وی کمتر از محدودیت های فدراسیون و بزرگی کار نیست. آیا او با افتخار از این آزمون بیرون می آید؟

به گزارش ترندونی ، این روزنامه دنیای اقتصادی او نوشت: “دوران بلاتکلیفی باشگاه استقلال بالاخره به پایان رسید و آبی ها رهبران جدید خود را شناختند.” بنابراین ، وزارت ورزش دولت سیزدهم اولین کارکنان مدیریت استقلال خود را معرفی کرد. کارکنان متشکل از پرویز مظلومی ، محمد مومنی ، مجتبی عبدالهی ، مهدی افضلی و مصطفی آجورلو به عنوان اعضای هیئت مدیره ، و در روزهای اخیر گمانه زنی های زیادی انجام شده است ، که با اعلام رسمی آژورلو به عنوان مدیر اجرایی باشگاه همراه شده است.

سرپرست سابق باشگاه هایی مانند تهران پاس ، استیل آذین و تراکتورسازی اکنون جانشین احمد مددی و باشگاه جهانی استقلال معرفی شده است. Ayurlu در مسیری بسیار دشوار قرار دارد و از این پس می توانید احساس کنید که بازگرداندن استقلال وظیفه آن چقدر دشوار است. او اخیراً می خواست ریاست فدراسیون فوتبال را به دست آورد. اما او در انتخابات شکست خورد. با این حال ، اکنون می توان با اطمینان گفت که پست رهبری جدید Ayurlu کمتر از محدوده موقعیت فدراسیون و اندازه شغل نیست. آیا او با افتخار از این آزمون بیرون می آید؟

استقلال خود را بازیابی کنید

ماموریت اصلی و مهم مصطفی آجورلو در استقلال بازگرداندن این تیم به مسیر اصلی است. سکان مدیریت آب پس از سالها شکست به او واگذار شد. هواداران در این مدت بسیار ناراحت بودند و ممکن است صبر زیادی برای آنها باقی نماند. همه امیدوارند که رهبری جدید اوضاع را در کوتاه مدت بهبود بخشد. بدون شک کار زیر فشار این همه فشار و انتظار کار سخت. حقیقت این است که در استقلال باید خیلی چیزها تغییر کند. ذهنیت بازنده در این مجموعه باید به مثبت اندیشی و تمایل به پیروزی تغییر کند و نظم و انضباط در تیم باید دوباره ظاهر شود. در طول این سال ها باشگاه پر از سوء تفاهم و تسلط بر بازیکنان بوده است و حتی اخیراً قرارداد دو بازیکن مشابه استقلال به دلایل مشابه تمدید نشده است. رویارویی با این وضعیت واقعاً کار سختی است. به خصوص در شرایط کنونی که استقلال دو رقیب سنگین مانند پرسپولیس و سپاهان را می بیند.

چهارمین مدیرعامل مجیدی

جمع سه مربی فرهاد مجیدی استقلال روی نیمکت شاید زیاد نباشد ، اما او در مدت یک سال و نیم با سه مدیرعامل کار کرده است. در دو دوره اول مربی مجیدی ، امیرحسین فتحی و احمد سعادتمند به ترتیب مدیرعامل استقلال بودند. دوره سوم و فعلی با احمد مددی آغاز شد و اکنون مصطفی آجورلو چهارمین مدیرعاملی است که مجیدی با آن کار می کند. از قضا هیچ یک از مدیران سابق استقلال با مجیدی همکاری نکردند و اختلافات جدی زیادی بین آنها و فرهاد وجود داشت. در چنین شرایطی ، خود آیورل مدیریت این رابطه را دشوار می داند. به طور خاص ، باید مشخص شود که نظر آیورلو در مورد کادر فنی فعلی استقلال چیست. اگر مجیدی جان سالم به در برد ، باید صبور باشیم و ببینیم که بالاخره آب مجیدی بالاخره با یکی از رهبران باشگاه وارد جو می شود ، یا شاهد اختلاف دیگری هستیم.

فاجعه مالی

اکنون تصور پرسپولیس و استقلال بدون مشکلات مالی غیرممکن است. به نظر می رسد مشکل مالی روی پیشانی این دو باشگاه نوشته شده است. حتی اگر پرسپولیس 3 میلیون دلار به کنفدراسیون فوتبال آسیا بدهکار باشد و حتی اگر استقلال مهدی قائدی را 2 میلیون دلار بفروشد. با این حال ، در هفته قبل از انتصاب آیورلو به عنوان مدیرعامل استقلال ، مجموعه ورزشی انقلاب از پذیرفتن بازیکنان این تیم برای تمرین امتناع کرد. این به وضوح مشکلات مالی باشگاه را آشکار می کند. لیست بلند طلبکاران باشگاه های رسانه ای روز جمعه ، چند ساعت قبل از معرفی آژورلو به عنوان سرپرست استقلال ، منتشر شد. کسانی که در صورت شکایت و تقاضا می توانند حتی تیمی را از مسابقات بین المللی خارج کنند. در این فضا ، مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال می شود و هنوز مشخص نیست نسخه وی برای درآمدزایی و تعدیل هزینه های باشگاه چگونه خواهد بود. – البته کار جدیدی در انتظار مدیر جدید است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا