برون مرزی

آخرین آمار جهانی کرونا؛ شمار مبتلایان از ۱۳ میلیون و ۳۴۱هزار گذشت

براساس اخبار آنلاین ، 13341 4646 نفر آلوده و 577.963 نفر در اثر بیماری کووید 19 درگذشت.

در عکس های زیر می توانید آخرین آمار کورو ویروس را تا زمان نگارش این گزارش مشاهده کنید که در یک دقیقه به روز می شود.

تصاویر و منابع وب سایت Word of Mitter که به روزرسانی فوری در مورد آمار قربانی و مرگ فوری را ارائه می دهد.

ایالات متحده آمریکا

شبکه خبری CNN وی نوشت: “در حالی که دونالد ترامپ به دنبال پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری آینده ایالات متحده است ، مقامات کشورهای مختلف ایالات متحده” بطور ناخوشایند “دوباره کارنتین دولتی را در کشور برقرار می کنند – گشایش که بنا به درخواست ترامپ در آمریکا انجام شد.” همچنان به عنوان ویروس کرونا برتر جهان شناخته شوید. با بازگشایی ایالات متحده (از سرگیری فعالیت اقتصادی) ، روندی رخ داد که بخش های فوریت های پزشکی و بیمارستانی آمریکا به طور ناگهانی از بیماران مبتلا به Covid-19 پر شدند و دروغ ترامپ فاش شد که آمریکا قبلاً بدترین وضعیت را رد کرده بود. در غرب و جنوب بیش از 60 هزار نفر در یک روز به ویروس کرونا آلوده شده اند و حتی نزدیکترین متحدین جمهوریخواهان آمریکا ، ترامپ ، اکنون چاره ای جز اولویت دادن به آنچه دانشمندان می گویند نه سیاستمداران نیست. میلیون ها نفر نمی کنند

در اخبار دیگر ، یک مقام ارشد ایالات متحده می گوید: داروسازان دولتی در حال شروع به واکسیناسیون با Covid 19 هستند که تا پایان تابستان به اتمام می رسد. رویترز به نقل از یک مقام که به شرط ناشناس بودن صحبت کرده است اظهار داشت: تولید واکسن احتمالاً از چهار تا شش هفته آینده آغاز می شود ، اما در اواخر تابستان به تولید انبوه می رسد. وی گفت: نتایج آزمایشات دارویی بالینی طی چند هفته مشخص می شود و تا پاییز امسال می توان صدها هزار دوز تولید کرد. دیروز در ایالات متحده 65 هزار و 488 مورد و 465 مرگ و میر رخ داده است.

طبق آخرین آمار ، 28 هزار و 149 مورد از بیماری کووید ، 19 مورد ، در کل 28149 نفر وجود دارد. شب گذشته 453 نفر جان خود را از دست دادند و تعداد قربانیان 138.700 نفر بود.

برزیل

نشان می دهد که دولت برزیل به دلیل عملکرد ضعیف خود نتوانسته است این بیماری را کنترل کند. تبدیل به یک دو برابر شد. تأکید بولسونار بر سوء تفاهم و پاسخ نامناسب وی به شیوع کرونا در این کشور به این معنی است که نتایج آزمایش مثبت وی نگرانی شهروندان برزیل را افزایش داده است. روزانه بیش از هزار نفر در اثر تاجگذاری جان خود را از دست می دهند و فقدان تجهیزات بیمارستان همچنان حل نشده است.

شیوع ویروس Corona در ایالت S o Paulo ، مرکز تجاری برزیل ، واقع شده است ، و سخت ترین محل زندگی 46 میلیون نفر را در خود جای داده است. در این ایالت 374.607 نفر به تاج آلوده شده اند که منجر به فوت 17907 نفر شد.

با این حال ، تأثیر منفی کورونا بر اقتصاد برزیل موجب رکود شدید بازار تجارت داخلی شده است و ارزش پول ملی برزیل در دو هفته گذشته به پایین ترین زمان کاهش یافته است. طبق اعلام وزارت کار برزیل ، تنها در 10 روز گذشته 2.6 میلیون نفر تقاضای بیمه بیکاری کرده اند. مردم. تعداد بیکاران در برزیل از 11 میلیون به 14 میلیون نفر رسیده است.

از میان 7،596 مورد دیگر بیماری کوویدو ، تعداد کل این پرونده ها به 1895.555 رسیده است. 240 نفر شب گذشته جان خود را از دست دادند و تعداد قربانیان 73.1161 نفر بود.

هند

به گزارش آسوشیتدپرس هند گزارش داد که در 24 ساعت گذشته 28 هزار و 498 مورد جدید تاج گذاری صورت گرفته است که تعداد کل پرونده ها در این کشور را به 906.752 نفر رسانده است.تعداد ابتلا به بیماری عروق کرونا ویروس در چهار روز 100 هزار نفر افزایش یافته است.همچنین وزارت بهداشت هند همچنین از 553 کشته شدن از کوید 19 در 24 ساعت گذشته خبر داده است. بنابراین ، تعداد کل مرگ و میر ناشی از این بیماری 23727 نفر بوده است. کالا دریافت شده است.

هندوستان که تقریباً قرنطینه سراسر کشور را برداشته است ، شاهد گسترش سریع کوراو ویروس بوده است و چندین شهر بزرگ مجبور شده اند دوباره قرنطینه نسبی را دوباره برقرار کنند.

شهر پونه جنوبی هند روز سه شنبه از قرنطینه 10 روزه برای شکستن زنجیره عفونت ها خبر داد. فقط شرکت های بزرگ مانند لبنیات ، داروخانه ها ، کلینیک ها و خدمات اورژانس مجاز به باز بودن هستند. هشت از 28 ایالت هند ، از جمله ماهاراشترا که شیوع تاج در دشت ها ، تامیل نادو و دهلی نو دارد ، حدود 90 درصد از شیوع این بیماری را تشکیل می دهد.

روسیه

به گزارش رویترز ، تعداد قربانیان ویروس کرونا در روسیه در 24 ساعت گذشته 175 نفر افزایش یافته است امروز (سه شنبه) این خبر توسط مرکز مبارزه با کرون روسیه منتشر شده است. براساس آخرین اطلاعات ، تعداد قربانیان Kovid-19 در کشور 11 هزار و 614 نفر بوده است که تعداد کل بیماران از 6248 به 739.947 افزایش یافته است.

تاکنون 512،825 نفر از این بیماری بهبود یافته اند.

برنامه ملی بلند مدت 363 میلیارد دلاری رئیس جمهور روسیه به دلیل شیوع بیماری عروق کرونا ویروس قلب به تعویق افتاد و به نظر می رسد روسها باید حداقل شش سال دیگر برای پروژه های ملی صبر کنند. به گفته بازار اسکنر ، میخائیل میشوستین ، نخست وزیر روسیه ، زمان بیشتری را برای تکمیل 13 پروژه – از اهداف هزینه استراتژیک – از زیرساختها تا آموزش و مراقبت های بهداشتی – تا رکود اقتصادی ناشی از تاج پیشنهاد کرده است.

مکزیک

وزارت بهداشت مکزیک همچنین اعلام کرد که 485 فروند جدید Covid-19 در روز گذشته درگذشت. تعداد قربانیان تاج در این کشور به 35491 نفر رسیده است.علاوه بر این ، با 4600 نفر هنوز آلوده ، تعداد قربانیان تاج در مکزیک به 304.435 رسید.

تا به امروز 189،063 کروավիր ویروس در این کشور تشخیص داده شده است.اولین مورد کروավիր ویروس در مکزیک در 28 فوریه ثبت شد و اولین مورد مرگ در 19 مارس.

عربستان سعودی

طبق روزنامه Okaz ، وزارت بهداشت عربستان سعودی توجه خود را به موارد جدید بیماری عروق کرونا ویروس قلب در این کشور جلب کرده است. در 24 ساعت گذشته ، 2 هزار و 922 مورد جدید از بیماری عروق کرونا ویروس قلب تشخیص داده شده است که تعداد کل موارد بیماری قلبی عروق کرونا ویروس در عربستان سعودی را 237.803 اعلام کرده است.در آخرین ساعات 7،718 نفر از احتقان عروق کرونا ویروس نجات یافته اند. مقامات بهداشت عربستان همچنین از وخامت 2،230 کرون در وضعیت جسمی در این کشور خبر دادند.

وزارت بهداشت عربستان همچنین از کشته شدن 40 نفر دیگر به دلیل تاج گذاری خبر داده است تا تعداد کشته شدگان ناشی از تاج گذاری در این کشور را به 2 هزار و 283 نفر افزایش دهد.

ایران

در ایران ، سیما لاری ، سخنگوی وزارت بهداشت ، آخرین آمار را توضیح داد: از دیروز تا امروز 2016 در 15 ژوئیه ، براساس معیارهای تشخیص نهایی ، 2521 بیمار جدید مبتلا به Covid 19 در کشور شناسایی شدند که از این تعداد 1820 نفر در بیمارستان بستری بودند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد کل بیماران Covid 19 بیمار در کشور به 262 هزار و 173 نفر رسیده است: متأسفانه 179 بیمار Covid در 24 ساعت گذشته 19 نفر را از دست داده اند و تعداد کل مرگ و میرهای ناشی از این بیماری 13.211 نفر بوده است.

لری گفت: “خوشبختانه ، 225.270 بیمار بهبود یافتند یا از بیمارستانها مرخص شدند.”

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت: تاکنون 2 میلیون و 23 هزار و 79 آزمایش تشخیصی Covid 19 در کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه استانهای آذربایجان شرقی و غربی ، ایلام ، بوشر ، خراسان رضوی ، خوزستان ، زنجان ، کردستان ، کرمانشاه ، گلستان ، مازندران و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند ، گفت: استانهای تهران ، فارس ، اردبیل ، اصفهان ، اسفا. ، کوروهان جنوبی ، سیستان و بلوچستان ، کرمان ، کهگیلویه و بویراحمد ، لرستان ، همدان ، یزد و خراسان شمالی نیز هوشیار هستند.

درباره این موضوع بیشتر بخوانید:

سرانجام پنهانکاری کوتاه / روسیه اولین واکسن Corona را انجام می دهد

سومین درمان کرونا ویروس در آمریكا / روسیه در آماده سازی یخچال و فریزرها برای جمع آوری اجساد ثبت شده است

ایالات متحده همچنان نجات جان پاکستان را از طریق قرنطینه رکورد / فکری ادامه می دهد

310311

دکمه بازگشت به بالا